מנדי ברגר | יום ז' חשוון ה׳תשפ״ב 13.10.2021

כתובות נאצה אנטישמיות על רכבו של השליח בסנטה מוניקה

כתובות נאצה אנטישמיות התגלו על שמשות רכבו של הרב אלי לויטנסקי, שליח הרבי ורב חב"ד בקמפוס, במכללת סנטה מוניקה בקליפורניה - מכללה המונה למעלה מ-32,000 סטודנטים •
כתובות נאצה אנטישמיות על רכבו של השליח בסנטה מוניקה
צילום: פייסבוק, טווויטר

ביום חמישי האחרון התגלו על שמשות רכבו של הרב אלי לויטנסקי, שליח הרבי ורב חב"ד בקמפוס, במכללת סנטה מוניקה בקליפורניה - מכללה המונה למעלה מ-32,000 סטודנטים, כתובות נאצה אנטישמיות.

בפוסט שפרסם לויטנסקי בדף הפייסבוק הוא חשף תמונות בהן נראה צלב קרס גדול על השמשה האחורית של רכבו ומגן דוד על שמשת הנהג ולצדו הכיתוב "לא חוקי".

"ובכן, זו דרך לא נעימה להתחיל את היום", כתב הרב לויטנסקי בפוסט. "מקרים מעין אלו מזכירים לנו שלצערנו יש עדיין הרבה חושך בעולם הזה".

לויטנסקי המשיך וכתב "הרבי לימד אותנו שהתגובה שלנו למצב הזה היא להכפיל את הטוב, להביא יותר אור לעולם. ואני מבקש מכם שתצטרפו אלי לעשיית מצווה נוספת: הניחו תפילין, הדליקו נרות שבת או תנו צדקה".

מייקל טויטאסי, סגן נשיא הסטודנטים במכללת סנטה מונטיקה, הוקיע את המעשה וציין כי "הזדעזעתי כששמעתי על התקרית הנוראה והשנאה כלפי הרב אלי לויטנסקי, מורה דרך נהדר לסטודנטים היהודים במכללת סנטה מוניקה, איש שאני מחשיב אותו כחלק בלתי נפרד מהקהילה שלנו. אנחנו מגנים בתוקף כל גילוי של אנטישמיות, בדיוק כפי שאנו מתנגדים לכל סוג של אפליה ושנאה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.