שניאור דייטש | יום ה' חשוון ה׳תשפ״ב 11.10.2021

חסיד חב"ד מציג: סירטוק מותאם לנשיאת ושליפת נשק

רזיאל כהן, חב"דניק מניו ג'רזי העוסק בתורת הלחימה, פיתח סירטוק מיוחד המותאם לשליפה מהירה של אקדח להגנה עצמית • "במקרה ירי, שליפה מהירה ותגובה מהירה היא עניין של שניות"
חסיד חב
משמאל: רזיאל כהן בהמחשה של הפיתוח החדש

ניו יורק פוסט, תרגום: יוסי נכטיגל, 'כיכר השבת'

חסיד חב"ד מארצות הברית מציג פיתוח חדש שלו: 'קפוטה' חסידית המותאמת במיוחד לנשיאת נשק בשבתות ובחגים.

רזיאל כהן הוא חסיד חב"ד בן 24, תושב מחוז מוריס שבניו ג'רזי העוסק בתורת הלחימה, ומנהל את בית הספר NDF - אקדמיה לנשק שמאושרת בידי איגוד הרובאים הלאומי של ארה"ב. בנוסף, הוא משמש כרב עבור אסירים יהודים בבתי כלא במדינה.

ב'ניו יורק פוסט' מוצג הפיתוח המעניין, שמוצע למכירה תמורת 550 דולרים: קפוטה\סירטוק שנראהבדיוק כמו המלבוש החסידי השבתי המוכר, אלא שהוא נסגר בעזרת תיקתקים המכוסים בכפתורים - במקום באמצעות כפתורים.

כהן, שנישא לפני כשנתיים והתחיל ללבוש קפוטה בשבתות ובחגים, הבין שהדבר יקשה עליו לשלוף נשק במידה ויצטרך להגיב לאירוע חירום.

"הבנתי מיד שזו בעיה", סיפר כהן ל'ניו יורק פוסט'. לדבריו, "כשאתה שולף כלי נשק, אתה צריך לעשות זאת באופן בטוח, מהיר ויעיל, תוך וידוא שהדבר אינו מהווה סיכון לך או לסובבים אותך. את הכפתורים קשה משמעותית לפתוח ומדובר בבזבוז זמן יקר".

לפי החסיד, "התיקתקים בטוחים יותר. בעזרתם, ניתן לפתוח הרבה יותר מהר את שכבות הלבוש המכסות על האקדח".

המחשה של הפיתוח החדש:

 

כהן, שנושא עליו דרך קבע שני אקדחים, 'גלוק 17' ו-גלוק 19', לצורך הגנה מפני אירועי אנטישמיות, גילה כי למוצר שפיתח ישנו ביקוש רב, וחברת טקסטיל בבעלות יהודי ממיאמי הופקדה על מלאכת ייצורו בכמות מסחרית.

רזיאל כהן מעודד את חבריו ואת בני הקהילות היהודיות ברחבי העולם לשאת נשק באופן קבוע על מנת לספק הגנה מפני אירועים טראגיים בבתי כנסת ובמוסדות ציבור יהודיים שכדוגמתם שמענו בשנים האחרונות. במקביל, הוא מצלם ומפיץ סרטוני הדרכה מיוחדים בנושא, תחת השם 'The Tactical Rabbi'

בראיון ל'ניו יורק פוסט' הוסיף כהן כי "אנשים שחושבים שכל מי שנושא נשק הוא אנרכיסט, שאנחנו מחפשים עימות, טועים. זה לא נכון. אנשים נהרגים בבתי כנסת ובבתי תפילה - המקומות שבהם לעולם איננו רוצים להיות הפגיעים ביותר, אבל הם למעשה כן הפגיעים ביותר.

"לא הייתי רוצה לכתחילה שיהיה לי נשק בבית הכנסת, אבל אנחנו לא חיים בעולם מושלם. זה עצוב", הוסיף כהן.

לדבריו, "כל מי שאמר שהוא לא מפחד מאירועי חירום - משקר. אני אישית לא מפחד רק כי אני מוכן וערוך. אנחנו לא מנסים להשתלט על תפקיד אכיפת החוק, אלא רק לוודא שעד שהאכיפה תגיע - נוכל להגן על עצמנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.