שניאור דייטש | יום א' חשוון ה׳תשפ״ב 07.10.2021

טסים לכינוס השלוחים? סוכן הנסיעות החב"די יעשה לכם סדר

לאחר שנת הפסקה ובחסדי שמיים כינוס השלוחים מתקיים השנה וכבר מסתמן כי מספר השלוחים היוצאים מארה"ק יהיה השנה גדול מהרגיל • האם צפויה דווקא ירידה במחירי כרטיסי הטיסה, באיזו חברה כדאי להזמין ומה צריך לקחת בחשבון כשמזמינים כרטיס טיסה? • סוכן הנסיעות החב"די ר' יחיאל פליישמן מ'פליישמן טורס' עושה לכם סדר ומגלה כמה סודות מקצועיים שיעניינו אתכם
טסים לכינוס השלוחים? סוכן הנסיעות החב
ר' יחיאל פליישמן על רקע אילוסטרציה (צילום: שניאור שיף, COL)

לאחר שנת הפסקה ובחסדי השם כינוס השלוחים מתקיים השנה וכבר מסתמן כי מספר השלוחים היוצאים מארץ ישראל יהיה השנה גדול מהרגיל.

אז קצת מידע לשרותכם: כמי שזוכה לתת שירותי טיסות לאנ"ש מזה 22 שנה, ראשית יש לקחת בחשבון שאם פעם ההכנות הגשמיות לקראת הטיסה היה רק לדאוג שיש ויזה לארצות הברית בתוקף ודרכון בתוקף חצי שנה קדימה לפחות כיום יש לדאוג גם לבדיקת קורונה - בדיקת PCR

טיסה בתקופת קורונה :

את הבדיקה יש לעשות בתוך 72 שעות קודם הטיסה גם בהלוך וגם בחזור. בארץ הכי מומלץ לעשות את הבדיקה בנתב"ג. במהלך הימים שקודם הטיסה. לנוחיותכם לינק לקביעת תור לבדיקה.

את תוצאות הבדיקה מציגים בדלפק הצק אין בעת מסירת המזוודה, שימו לב שמסמך התוצאה כתוב באנגלית בלבד. אין צורך להדפיס, ניתן להציגו בדלפק מהסמארטפון שבידיכם. בדיקות קורונה בנתב" לפני טיסה - Check2Fly

בחזור גם כן יש לבצע בדיקת קורונה 72 שעות קודם הטיסה. ההמלצה היא לקבוע תור מראש  עוד מהארץ בכדי שהראש יהיה פנוי לסדנאות ללימוד ולתפילות.

ניתן לבצע בדיקה בשכונה EMPIRE CITY LABORATORIES /CROWN HEIGHHTS URGENT CARE/ 555 LEFFERS AVE /BROOKLIN  NYC / 11225 /TEL : (718) 3608074  /     (empirecitylabs.com) להדגיש כי מדובר בבדיקת PCR

 24 שעות קודם הטיסה וקודם החזרה יש למלא הצהרת בריאות מאתר משרד הבריאות. גם במקרה זה אין חובה להדפיס וניתן להציגו ישירות מהסמרטפון שבידיכם הצהרת נוסע יוצא מישראל לפני טיסה (לתקופת הקורונה) | תעופה בזמן קורונה (www.gov.il)

אציין כי אם יש מקרים חריגים  של לא מחוסנים. מחלימים ושאלות יותר ספציפיות בעניין הקורונה - אני איש תעופה ולא איש רפואה ולא מתיימר ולכן אין לי הסמכות המקצועית לקבוע עבורכם ויש להתייעץ עם גורמי משרד הבריאות במוקד הקורונה במספר כוכבית 5400. או בווטסאפ 0507925400 ולברר איתם את הסטטוס שלכם מבחינת אישור היציאה מהארץ.

כמו"כ מומלץ והייתי אומר שאף חובה לרכוש ביטוח נסיעות, ניתן לרכוש אותו גם דרכנו. מטבע הדברים אפשר להבין כי עקב מגפת הקורונה הביטוח כיום עולה יותר אך הוא גם  יותר  מאחר שעלות כל יום אשפוז ל"ע הוא זוזים ובאלפים והיו מקרים מעולם שאפילו מחוסנים נדבקו בחו"ל. עוד כמה עשרות דולרים ותחסכו מכם את הניסיון הלא נעים הזה ותרוויחו גם שקט נפשי.

מחירי הכרטיסים :

תקופת הקורונה מקבלת משמעות גם במחירי כרטיסי הטיסה ובשער הדולר הנמוך. המחירים זולים יחסית לשנים עברו, קחו בחשבון כי  לישראלים אין אפשרות להיכנס לארצות הברית דרך אירופה. כך שהאפשרויות הם לא רבות וניתן לטוס בטיסות ישירות בלבד. אל על, אמריקן ארליינס, דלתא  ויונייטד שטסים לניוארק בלבד שאנ"ש בד"כ פחות מחבבים.

מתפרסמים מחירים של החל מ 499$ לטיסות ישירות לתקופה זו. אחסוך  מכם  מספרים שיווקיים מנקרי עיניים ואכתוב כי רק כמה  ברי מזל  וזריזים המקדימים הצליחו לשים את ידיהם על מחירים אלו ואולי אף יצליחו פה ושם. אני גם מבטיח בל"נ להשתדל בעניין, אך אהיה כנה ואכתוב  כי למחירים אלו כבר אזלו כמעט כל התאריכים המתאימים לנסיעה לכינוס. מה שבטוח שככל שתקדימו להזמין המחיר יהיה אטרקטיבי יותר כבכל שנה.

ידוע ומפורסם כי בתקופת הקורונה ישנה עדיפות יתר לבצע הזמנת טיסה אצל סוכן נסיעות עקב השינויים הרבים שישנם בטיסות הן מצד הנוסעים והן מצד חברות התעופה. בלחיצת וואטסאפ אחת אתם מול הסוכן שדואג לכם ומטפל בשינויים והביטולים שבתקופה זו מצויים ביותר. רבים המקרים בהם יוצרים איתנו קשר נוסעים שרכשו כרטיסים באינטרנט מבקשים עזרה, כי מה לעשות ואתרי הזמנת הטיסות  באינטרנט לא ערוכים למקרים של שינויים וביטולים. הם עובדים בשיטת קנית ... נסעת...

ברגעים  הללו שהנוסע עומד באנגלית רצוצה ובעיניים טרוטות עם בעיה כלשהי מול פקידה אטומה ועייפה בשדה שרק רוצה להעביר את המשמרת בשלום הוא היה מוכן להוציא כל סכום שיהיה מי שיעזור לו או שלפחות ינסה (אחרי הכול לא הכול אנחנו יכולים לפתור, עושים כמיטב יכולתנו תמיד) ובשביל זה אנחנו כאן והכל כרוך במחיר כרטיס הטיסה. עד הרגע שהנוסע חוזר לביתו.  

אני והצוות ערוכים וזמינים לפניותיכם כבכל שנה ב 22 שנות הפעילות.

בכדי לקבל הצעת מחיר יש לשלוח לוואטסאפ  תאריכים רצויים וצילומי דרכונים בכדי ונעשה הכול בכדי להשיג לכם את המחיר האטרקטיבי ביותר עם שירות נעים מקצועי  זמין ומזמין. צילומי הדרכונים  ושמותיכם  המדויקים הרשומים עליהם הם כלי העבודה שלנו בכדי להשיג לכם את המחיר הטוב ביותר ולכן ההמלצה המקצועית היא לשלוח צילומי דרכונים כבר בעת בקשת הצעת המחיר.

להזמנות וואטסאפ . במייל  או בפייסבוק

פליישמן טורס - יחיאל פליישמן

052-2601014

[email protected]

Flyshman TOURS | Facebook

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.