שניאור דייטש | יום א' חשוון ה׳תשפ״ב 07.10.2021

'אור החסידות' הציגו לאדמו"ר מסדיגורא סדרת 'אוצרות התורה'

אל מעונו של כ"ק האדמו"ר מסדיגורא שליט"א בבני ברק, הגיעו בסוף השבוע ראשי מכון 'אור החסידות' להצגת הספרים החדשים בסדרת "אוצרות התורה" שיצאו לאור בימים אלה על חומשים בראשית – שמות. סדרת "אוצרות התורה", שהוצגה בפגישה המיוחדת, הינה ליקוט ועיבוד מתוך השיחות ותורת הרבי
'אור החסידות' הציגו לאדמו

אל מעונו של כ"ק האדמו"ר מסדיגורא שליט"א בבני ברק, הגיעו בסוף השבוע ראשי מכון 'אור החסידות' להצגת הספרים החדשים בסדרת "אוצרות התורה" שיצאו לאור בימים אלה על חומשים בראשית – שמות. סדרת "אוצרות התורה", שהוצגה בפגישה המיוחדת, הינה ליקוט ועיבוד מתוך השיחות ותורת הרבי. 

מיד בתחילת הפגישה, קיבל האדמו"ר לידיו את הכותרים החדשים שיצאו במסגרת הסדרה; 'אוצרות התורה – חידושי סוגיות', הכולל עיונים וביאורים בסוגיות הש"ס וברמב"ם על סדר פרשיות התורה, ו'אוצרות התורה – יינה של תורה', הכולל יסודות בעבודת השם לאור ביאורי תורת החסידות בפרשיות השבוע. האדמו"ר עיין בספרים למשך שעה קלה, והביע את התפעלותו מהיצירה התורנית.

בפגישה השתתפו עורכי הספרים הרב מנחם יהושע טייטלבוים, הרב לוי ברוק והרב משה פרידמן, יחד עם הרב יוסף יצחק פיקרסקי מוותיקי שלוחי הרבי מליובאוויטש לארץ הקודש. העורכים התורניים, אנשי מכון 'אור החסידות', הסבירו לאדמו"ר את הייחודיות של הספרים החדשים ואת העבודה המקיפה שנעשתה לקראת ההוצאה לאור.

במהלך הפגישה, נסובה השיחה על פעילות מכון 'אור החסידות', שמפיץ מידי שבוע את גיליון 'לקראת שבת' בעשרות אלפי עותקים לאברכים ובני תורה. האדמו"ר גילה למשתתפים כי הוא מכיר את העלון ומעיין מעת לעת בחידושי הסוגיות המופיעים בו. 

בהמשך התעניין האדמו"ר, במועדים והאירועים בהם אמר הרבי את השיחות העיוניות בהם העביר את הביאורים המופיעים בספר 'אוצרות תורה – חידושי סוגיות'. גם הקשר החם והקרוב בין אדמו"רי חב"ד ואדמו"רי בית רוז'ין וסדיגורא לאורך הדורות, עלה על השולחן.

האדמו"ר הודה לאורחים על ספרי חידושי התורה ועודד אותם להמשיך במלאכת הפצת תורת החסידות וחידושי תורה המובססים על דברי גדולי החסידות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.