שניאור דייטש | יום א' חשוון ה׳תשפ״ב 07.10.2021

ח"כ פרוש התיישב על הרצפה והחל לומר פרקי תהילים

בעקבות הפרובוקציה של ח"כ גלעד קריב במסגרתה ניצל חסינותו, הכניס לכותל ספר תורה וערך תפילה מעורבת, נכנס חבר הכנסת מאיר פרוש לועדת החוקה בניהולו של קריב, התיישב על הרצפה והחל לקרוא תהילים כדי להפריע לדיון הוועדה שמנהל ח"כ קריב • ח"כ מאיר פרוש: ״גלעד קריב מנצל חסינותו ומשדל להפר את סדרי הכותל, לבזות ולרמוס את קדושת המקום. זו חציית קו אדום והיא בלתי נסבלת"
ח
צילום: ערוץ הכנסת

בעקבות הפרובוקציה של ח"כ גלעד קריב במסגרתה הוא ניצל את חסינותו והכניס לכותל ספר תורה וערך תפילה מעורבת, נכנס חבר הכנסת פרוש לועדת החוקה בניהולו של קריב, התיישב על הרצפה והחל לקרוא תהילים כדי להפריע לדיון הוועדה שמנהל ח"כ קריב.

חבר הכנסת פרוש התיישב על רצפת המליאה והחל לקרוא תהילים בקול, זאת כמחאה על ביקורו הבוקר של יו"ר הועדה קריב בכותל והכנסת ספר תורה אל עזרת הנשים על ידו.

לאחר כמה דקות בהן המשיך פרוש בקריאת פרקי התהילים ללא הפסקה, ולאחר שגם עבר את פרקי "שיר המעלות" הורה יו"ר הועדה על הפסקה, "אנחנו מכבדים את זכותו של ח"כ פרוש למחאה", אמר, "לכן נצא להפסקה כדי שיוכל להשלים את הקריאה ואנחנו מקווים שח"כ פרוש יישאר גם לאחר מכן לדיון הענייני בחוק הרגולציה".

דוברות הכנסת:

"ח"כ פרוש שנשאר במליאה הוסיף בקריאת פרקי התהילים, בהמשך יצא ואמר לקריב בחריפות "אמשיך במחאה הזו עד שלא תעוף מהכותל. אתה לא תבוא לעזרת נשים ואני לא אבוא לפה".

בתגובה אמר קריב כי "זכות המחאה של חברי הכנסת היא חשובה" כשהוא מספר "הייתי הבוקר בכותל ואני שמח שחברי כנסת אחרים מנצלים את זכותם למחאה. חומות הוועדה לא נפלו ולפחות זיכו אותנו בכמה פרקי תהילים".

ח״כ פרוש על חילול רחבת הכותל על ידי יו״ר ועדת חוקה: ״העובדה שגלעד קריב מנצל את חסינותו ומשדל אנשים אחרים להפר את סדרי הכותל, לבזות ולרמוס את קדושת המקום, זו חציית קו אדום והיא בלתי נסבלת. זה בזיון שצריך לעשות לו סוף״.

צפו בוידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.