מנחם קרביצקי | יום כ"ח תשרי ה׳תשפ״ב 04.10.2021

הילד שעזר להוריו והפך למנהל בכיר בקבוצת "חצי חינם" - הסיפור של אור קופרלי מפתח 'מתחם שרונים'

הקמעונאות היא חלק בלתי נפרד מחייו של אור קופרלי, דור שני למייסדי הרשת "חצי חינם". כילד, בזמן שחבריו לספסל הלימודים בילו בחופשות במשחקים בשכונה, הוא סייע להוריו בעסק המשפחתי והחל לרכוש מיומנויות שיהפכו אותו להיות בין מנהלים המובילים והבכירים בקבוצה.
הילד שעזר להוריו והפך למנהל בכיר בקבוצת
צילום:freepik

מיד עם סיום שירותו הצבאי פנה אור לעסוק בסקטור הנדל"ן של הקבוצה. כמי שהיה אחראי על תחום הגבייה של הנכסים המושכרים של הקבוצה, החליט שפניו פונות גם אל עבר עולם היזמות והפיתוח, והוא החל לפתח את המתחם הראשון, שעד היום, גם לאחר יותר מ- 15 שנים, נחשב לאחד ממתחמי הדגל של הקבוצה.

המתחם המדובר הוא "מתחם שרונים", שנחשב לייחודי בכמה מובנים. ראשית, המתחם עוצב באופן יוצא דופן, שטרם נראה כמותו עד לאותה עת, וכלל פארק מזרקות מים שיובא לראשונה לישראל.

פרט לכך, במתחם חברות זכייניות שלא רואים בכל מתחם קניות סטנדרטי, אחת מהם היא מועדון הכושר JOY, שמציע מגוון שעורים ייחודיים לחברי המועדון. למועדון הכושר סניף בלעדי במתחם שרונים. המודל העסקי הייחודי משך זכייניות נוספות, שבחרו לפתוח את דלתותיהן לקהל הרחב דווקא שם ולייצר עבור לקוחות המתחם חוויה ייחודית שאין בשום מרכז קניות אחר.

התפתחות אישית מובילה להתפתחות קולקטיבית

במקביל להתפתחותו בתחום פעילותו בקבוצה, דאג אור קופרלי ללמוד קורסים וסדנאות בליווי אישי ומקצועי בתחומי ניהול שונים, ואף בתחום משאבי אנוש. כמי שמאמין בהון האנושי, הוא נהנה להקיף את עצמו באנשים מלאי אמביציה שנהנים לעבוד ולהתפתח כצוות וכאינדיבידואל. הוא דוגל בפיתוח אישי של עובדי הקבוצה, ומאמין שהצלחתה נובעת מהעובדה, שהיא מתבססת על עובדים מוכשרים שנהנים להיות חלק ממנה ושואפים  להתפתח מבחינה אישית ומקצועית כל הזמן.

הייחודיות של קבוצת חצי חינם היא הסוד של הצלחתה

אור מדגיש מספר יתרונות, שמבדלים את רשת חצי חינם מהמתחרות ומעניקות לה יתרון.

הראשון הוא, העובדה שהקבוצה מצמצמת ככל שניתן את התלות במיקור חוץ, ודואגת לנהל ולספק לעצמה באופן עצמוני את כלל השירותים שנחוצים לה לתפעול כולל של כלל העסקים ותחומי הפעילות. זה כולל את מערך המשלוחים, הניקיונות, ההסעדה ואפילו ההסעות של העובדים. היתרון הזה התבלט במיוחד בתקופת הקורונה, בה פעילות הקבוצה לא הייתה תלויה בספקי חוץ, ולכן יכלה להמשיך להתנהל באופן שוטף.

הרשת מתגאה בכך שהיא מאיישת די משרות, במיוחד בסניפי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ. לדברי קופרלי, קבוצת חצי חינם מעמידה  לרשות ציבור הלקוחות מספר גבוה יחסית של נותני שירות במחלקות השונות, ומקפידה לאייש עמדות מפתח באנשים מוכשרים ומקצועיים על מנת שכל לקוח יוכל לקבל תמיד שירות מהיר, מקצועי ואדיב מעובדים בעלי ידע וסמכות.

עוד מתהדר קופרלי, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות וחכמות, שמאפשרות לרשת חצי חינם גם לספק שירותים מהירים יותר וגם להשתלב בתרבות הצריכה המודרנית. לדוגמה, קופות חכמות לשירות עצמי, שמייעלות את מערך הקופות, חוסכות ללקוח זמן ומשפרות את חווית הקנייה של הלקוח.

הפתעות חדשות ממש מעבר לפינה

אור קופרלי עומל מזה שנתיים על מספר פרויקטים במקביל. את כל המיזמים החדשים בתחום השבחת ופיתוח הנדל"ן של הקבוצה אנו עתידים לראות ממש בקרוב, מיד עם השקת המיתוג החדש של סקטור הנדל"ן שהופרד מהיחידה הקמעונאית.

האצת השינויים הארגוניים והאופרטיביים שהצליח ליישם בשנתיים הללו קרו הודות ובשל תקופת הקורונה, שלמעשה אפשרה לקופרלי לעסוק בכל מה שידו אינה משגת לעשות מפאת חוסר זמן. עם זאת, כמי שמאמין שהכל לטובה, הוא בוחר שלא לתת לתקופה לחלוף מעליו כגל שתכף יחלוף. הוא צולל ישר לתוכו, ומשם הוא יוצא חזק ומלא תושייה, יותר מאי פעם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.