שלמה מן | יום כ"ט תשרי ה׳תשפ״ב 05.10.2021

האירוע שחתם לאלפי האורחים את חודש תשרי בחצרות קודשנו

JEM
כמיטב המסורת, לצד שולחנות ערוכים מלאי כל טוב, התאספו התמימים לפארבריינגען שיסכם עבורם ולו במעט את ההשפעות, החוויות וההחלטות שניתן להפיק מימי חודש תשרי המתקרב לסיומו. COL מגיש סיקור ותיעוד נרחב
האירוע שחתם לאלפי האורחים את חודש תשרי בחצרות קודשנו

בסוף השבוע שחלף התקיים בקמפוס חמ״ש שבשכונת קראון הייטס, אירוע ׳צאתכם לשלום׳ לאלפי האורחים שהגיעו לחודש החגים לחצרות קודשנו והשתתפו בתוכנית האירוח של ׳ועד תלמידי התמימים העולמי׳. 

כמיטב המסורת, לצד שולחנות ערוכים מלאי כל טוב, התאספו התמימים לפארבריינגען שיסכם עבורם ולו במעט את ההשפעות, החוויות וההחלטות שניתן להפיק מימי חודש תשרי המתקרב לסיומו.

את הערב פתח המנחה הת׳ שמואל שי׳ דוברוסקין, שביד רמה ניצח על כל מהלך האירוע בשילוב קטעי הסברה יחודיים בצורה מרתקת וחווייתית.

הגה״ח ר׳ שלמה זרחי שליט״א, משפיע ישיבת תות״ל המרכזית 770, השפיע בקהל מדברותיו, והדממה הייתה מוחלטת בעת שריתק את האורחים באמרותיו ובהוראותיו על הצורה בה עליהם לנצל את הכוחות שספגו במהלך החודש השביעי.

השליח הרב שאול שי׳ וילהלם, שליח כ״ק אדמו״ר לאוסלו, נורבגיה, שיתף את האורחים בחוויותיו מהשליחות ובזכרונותיו מתשרי בימות האור, בהיותו תמים מן המנין בצלו של המאור, רבינו נשיאנו.

הגה״ח ר׳ לוי גרליק שליט״א, מו״צ בשכונת קראון הייטס ובנו של השליח המפורסם הרב גרשון מענדל גרליק ע״ה וחתנו של המזכיר הרב בנימין קליין ע״ה, הדריך את התמימים כיצד הם אמורים לוודא שההחלטות שלהם יוצאות לפועל, והאריך בתיאור התשרי׳ס שחווה אצל הרבי, והקירובים שזכה להם.

הרב יוסי קליין, מנהל ראשי בישיבת תות״ל מאנסי, התוועד עם הנאספים על מעלת בואם לחודש החגים, ועל כך שעליהם לדעת שהם חוזרים למקומם ועליהם להשפיע על כל הסביבה מהאור שספגו כאן.

בין הדברים הוקרנו מראות קודש יחודיים באדיבות חברת המדיה החב״דית JEM, וההתלהבות הייתה רבה והיה ניכר שהתמימים עוסקים בנראה ודנים במאורעות סביב המראות שהוקרנו.

במהלך האירוע ניתן היה להשתתף במגבית ׳קרן השנה׳ שע״י ׳מחנה ישראל׳, וכמובן שהאורחים נרתמו לחובה הקדושה בחפץ לב.

התודה ניתנת לועד התמימים שארגן את כל מערך האירוח בחודש בחגים ולתמימים היקרים, מסורים לעבוה״ק לילות כימים, ורבים הם ואי אפשר לפורטם. 

צפו בתיעוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.