מנדי ברגר | יום כ"ט תשרי ה׳תשפ״ב 05.10.2021

מאות הגיעו לברדיצ'וב: שליח חב"ד סייע לאורחים

מאות יהודים הגיעו מכל רחבי העולם היהודי להשתטח על ציון הקדוש של הרה"ק רבי לוי יצחק מברדיטשוב זי"ע – סניגורן של ישראל, לרגל יומא דהילולא קדישא שחל ביום שישי ערב שבת קודש כ"ה תשרי, ולהתפלל לישועת הכלל והפרט • במוסדות הקודש בעיר בארדיטשוב וכן ברבנות העיר ברדיטשוב בראשות המרא דאתרא ושליח חב"ד הרב משה שמואל טאהלר, נערכו מבעוד מועד לספק לאורחים הרבים את כל צורכיהם בהרחבה גדולה ומרובה 
מאות הגיעו לברדיצ'וב: שליח חב

מאות יהודים הגיעו מכל רחבי העולם היהודי להשתטח על ציון הקדוש של הרה"ק רבי לוי יצחק מברדיטשוב זי"ע – סניגורן של ישראל, לרגל יומא דהילולא קדישא שחל ביום שישי ערב שבת קודש כ"ה תשרי, ולהתפלל לישועת הכלל והפרט. 

במוסדות הקודש בעיר בארדיטשוב וכן ברבנות העיר ברדיטשוב בראשות המרא דאתרא ושליח חב"ד הרב משה שמואל טאהלר, נערכו מבעוד מועד לספק לאורחים הרבים את כל צורכיהם בהרחבה גדולה ומרובה ואף עמדו לימין העולים להשתטח על הציון הקדוש ביום ההילולא לשפוך צקון לחשם בפני בורא עולם ולהעתיר תפילה שיזכו להיוושע בזכותו של הצדיק הסניגור הגדול שמסר נפשו להמליץ טוב על עם ישראל.

העלייה לציון הק' החלה עם דימומי חמה של יום חמישי אחה"צ ונמשכה עד ליום ראשון, כשכל העת נהרו לברדיטשוב מאות רבות של יהודים מכל רחבי העולם. 

עקב מגבלות הקורונה שעדיין קיימות לא אפשרו הרשויות עריכת סעודה ברוב עם, ולכך במתחם הכנסת אורחים היכל לוי יצחק בארדיטשוב "אוהל אברהם" לעי"נ הרה"ג ר' אברהם יצחק ב"ר נתן ז"ל שלוסברג, הכשירו מבעוד מועד מספר ביתנים יבילים בהם נערכו סעודות עשירות כיד המלך, במקום אף נבנה מטבח נייד על גלגלים שסיפק ארוחות חמות וארוזות לכל מאן דבעי, לצד מבני שירות הצלה ועזרה ראשונה. 

רבים מהבאים נותרו לשבת במקום, מה שהביא לכך שהעיר ברדיטשוב לא ראתה מזה שנים שבת מרוממת שכזו מאות יהודים מכל רחבי העולם הגיעו לשבות בברדיטשוב לרגל יומא דהילולא שחל בערב שבת קודש. דרכי ברדיטשוב היו מלאים בחסדי ואנשי מעשה בכל עבר והזכירו לישישים את ברדיטשוב של פעם.

המוני הבאים הביעו הערכה רבה למוסדות הקודש בעיר בארדיטשוב בראשות רב העיר והסביבה המרא דאתרא, שליח חב"ד הרב משה שמואל טאהלר, על הכנסת אורחים המופלאה והירידה לפרטי-פרטים לרווחת הבאים להעתיר בציון קדשו של סנגורן של ישראל, וזכותו הגדולה בודאי תעמוד לו ולכל המסייעים בעבודת הקודש להתברך בכל מילי דמיטב.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד לרב טאלר!
כ"ט תשרי ה׳תשפ״ב
מסירות נפש של ממש. יישר כל לשלוחי הרבי!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.