שניאור דייטש | יום כ"ג תשרי ה׳תשפ״ב 29.09.2021

ראש העיר שדרות הפתיע: "חזית בית חב"ד תהפוך ל-770"

אלון דוידי, שהגיע כמידי שנה לאירוע שמקיים בית חב"ד בעיר בראשות השליח משה-זאב פיזם, הפתיע את הנוכחים כאשר גילה כי במהלך חודש חשון יתחיל שיפוץ בעלות של מאות אלפי שקלים להקמת חזית של "בית חיינו" 770 - בבניין בית חב"ד בעיר
ראש העיר שדרות הפתיע:

אחרי כפר חב"ד, ירושלים ובית-שאן – עכשיו גם "עיר הקסאמים" שדרות תזכה לבניין עם חזית של "בית חיינו" 770. החזית החדשה תחליף את זו הנוכחית שבבית חב"ד בעיר, שעליה מתנוסס כיום איור גרפיטי ענק של הרבי. התחלת העבודות תהיה כבר במהלך חודש חשוון ואם המצב הביטחוני יאפשר זאת, ההערכה היא שהן תסתיימנה עד ה' טבת.

הפרסום הרשמי על כך אירע אמש, כאשר כמידי שנה הגיע ראש העיר אלון דוידי אל אירוע הקפות שניות המרכזי שהתקיים ברחבת בית חב"ד בעיר, בהשתתפות מאות מתושבי שדרות, וישובי שער הנגב אנשים, נשים וטף. יחד איתו הגיע לאירוע גם סגנו וממלא מקומו אלעד קלימי.

דוידי שיבח את פעילות השלוחים ובראשם רב הקהילה והשליח הראשי הרב משה-זאב פיזם ומנהל הפעילות הרב אשר פיזם אמר כי בית חב"ד הוא "מוסד מרכזי בעיר שפתוח לכל אדם באשר הוא. מיד כשנכנסים לבית חב"ד מרגישים הרגשה נעימה ומחממת את הלב. המשיכו לעשות טוב וחסד", ביקש.

ראש העיר הפתיע את הנוכחים כאשר סיפר להם כי בערב ראש השנה נסגר מכרז לשינוי החזית של בית חב"ד בעיר, בעלות של מאות אלפי שקלים – ובמקום ייבנה העתק של חזית "בית חיינו" 770. 

"770 יסייע להפוך את בית חב"ד לאטרקציה תיירותית וזאת בנוסף ל'חנוכיית הקסאמים' שהוצבה בכניסה למבנה לפני כשנתיים ומושכת קהל רב שמגיע לבקר בעיר", אמר ראש-העיר.

השליח הרב פיזם אמר כי כאשר הציע לדוידי לבנות 770 בבית חב"ד, "חשבתי שאצטרך לעבוד קשה מאוד ולשכנע, אבל ראש העיר התלהב מאוד ושמח ואנחנו מודים לו על כך שזה דיבר לליבו. יהיה פה מקום יפהפה בגשמיות וברוחניות ואני בטוח שזה ימשיך למנף את הפעילות הרבה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.