אחד משלוחי הרבי בתבל | יום י"ד תשרי ה׳תשפ״ב 20.09.2021

"השלוחים בעולם קיבלו מכה חזקה ביותר" / טור מרגש

"תסכים איתי שהשלוחים בעולם קיבלו מכה חזקה ביותר, אם היינו רגילים לבית חב"ד מלאים מידי יום ובמיוחד בסופי שבוע, רובם ככולם כבר קרוב לשנתיים יושבים עם כמה יהודים בודדים, ומי מדבר על המצב הכלכלי, אין אנשים, אין הכנסות, המצב לא פשוט בכלל לכולנו" • אחד משלוחי הרבי בתבל, בטור מרגש לחברו - המכהן כשליח הרבי בנקודה אחרת על פני הגלובוס, לרגל חג הסוכות
חיבוק חסידי. אילוסטרציה

ב"ה, מוצאי יום הכיפורים תשפ"ב,

ידידי היקר דובער,

אני מקווה שהעברת את הימים הנוראים בטוב, בין תפילה לסעודה עלו לי כמה מחשבות בקשר למצב והחלטתי לשתף אותך ותוך כדי להוריד את הדברים לאותיות.

זה כבר שנה שניה שהעולם כולו מושבת כמעט לגמריי, אין טיסות, אין תזוזה, אנשים יושבים בבתים מחוסרי כל, אנחנו כשלוחים חשים את הדברים בעוצמה קצת יותר חזקה, יוצא לנו הרבה להתוועד בין חברי השלוחים בעולם, להתחזק ולקבל כוחות אחד מהשני.

תסכים איתי שהשלוחים בעולם קיבלו מכה חזקה ביותר, אם היינו רגילים לבית חב"ד מלאים מידי יום ובמיוחד בסופי שבוע, רובם ככולם כבר קרוב לשנתיים יושבים עם כמה יהודים בודדים, ומי מדבר על המצב הכלכלי, אין אנשים, אין הכנסות, המצב לא פשוט בכלל לכולנו.

לאחרונה יוצא לי הרבה לשוחח עם מקורבים, לשמוע מהם איך הם רואים את המצב, וכאם נפל לי האסימון, אנחנו זכינו ונולדנו עם משקפיים אחרות! אנחנו נולדנו עם משקפיים שרואים דרכם את העולם באופן אחר לגמריי!! מי שמקושר וחי רבי, מי שלומד חסידות, רואה את המצב באופן אחר לגמריי.

לנו יש לעקאח בערב יוה"כ!! לנו יש ברכת הבנים!! לנו יש וידיאו חי וטרי מהמארש!! לנו יש את הרבי כמראה כהן גדול היוצא מבית קודש הקודשים ומכריז גוט יו"ט גוט יו"ט גוט יו"ט!! לנו יש את השיחות ואת המאמרים שהם אש בוהרת שניתן לאחוז בה בכל רגע ולראות את העולם באופן אחר לגמריי, כשחיים עם הרבי צורת המחשבה היא מלכתכילה באופן אחר לגמריי.

ואין הדבר תלוי אלא בנו, מאז שנכנסנו לקורנה, אני בכל אופן עברתי לסטטוס אחר לגמריי, "ואתם תלוקטו לאחד אחד", אין אנשים? בטח שיש פשוט צריך לבוד קשה וללקט אותם אחד אחד מהחושך כפול ומכופל שהם נמצאים בו, המקורבים שלנו, רובם ככולם, רואים את העולם במשקפיים עולמיות, בלי רבי, בלי חסידות, בלי תורה ומצוות, הם סובלים סבל בלתי יתואר בזמן הזה, מה שאנחנו יכולים לעשות בימים אלו עם המקורבים שלנו, אנחנו יכולים לשנות להם את החיים, ראיתי היום סרטון של שליח שנמצא במדינה רחוקה מאוד, כל המדינה בהסגר כבר כמה חודשים, יום כיפור כולם בבית, אבל השליח לא מוותר, במוצאי יום כיפור, הוא ליקט אחד אחד לתוך הזום ובמשך שעה הוא פשוט החייה אחד אחד, הוא רקד איתם מארש נפליון, ביקש מכולם להוציא לחיים, לראות דבר כזה זה עצמו נותן זריקה של אנרגיה.

לחיים מענדי, אשרינו מה טוב חלקינו ומה נעים גורלינו, אשרינו שזכינו להיות שייכים לרבי, להיות שייכים לאמת, כי הם חיינו ואורך ימינו.

גוט יו"ט! גוט יו"ט! גוט יו"ט!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.