מנדי ברגר | יום י"ג תשרי ה׳תשפ״ב 19.09.2021

הסמינר השנתי: 400 סטודנטים ביום כיפור עם חב"ד בקמפוס

הסמינר השנתי של חב"ד בקמפוס ביום כיפור משך אליו 400 סטודנטים מ-25 אוניברסיטאות בישראל והתקיים במלון רויאל פלאזה שעל חוף הכנרת הצמוד לקבר רבי מאיר בעל הנס
הסמינר השנתי: 400 סטודנטים ביום כיפור עם חב

48 שעות של חוויה רוחנית יוצאת דופן ל-400 סטודנטים: הסמינר השנתי של חב"ד בקמפוס ביום כיפור משך אליו 400 סטודנטים מ-25 אוניברסיטאות בישראל.

הסמינר התקיים במלון רויאל פלאזה שעל חוף הכנרת הצמוד לקבר רבי מאיר בעל הנס שנשכר כולו על ידי חב"ד בקמפוס. יש לציין שהסטודנטים שילמו מחיר מסובסד אך מכובד להשתתפות בסמינר היחודי הזה.

בליל ערב יום כיפור התקיים מופע ושיח עם הזמר אביתר בנאי ולאחרי זה התוועדות עם השלוחים עד לפנות בוקר. לאחר מכן קיימו הסטודנטים כפרות וכן השלמה של תשליך והתרת נדרים במצפה מדהים אל מול הכינרת, ומשם יצאו למופע סליחות מיוחד באוניית לידו על הים.

לאורך שתי היממות התקיימו באולם שיוחד לכך שיעורים ללא הפסקה (מלבד בזמני התפילות), השיעורים נמסרו על ידי 15 שלוחים מחב"ד בקמפוס שליוו את הסמינר כולו.

בערב החג התקיימה סעודה מפסקת כיד המלך ומשם צעדו כולם בחרדת קודש לתפילת  "כל נדרי" בתוך ציון רבי מאיר בעל הנס. למחרת התפילות התקיימו בלובי של המלון והשיא היה בתפילת נעילה.

לאורך כל התפילות השלוחים ליוו את הסטודנטים בהסברים ובמעקב אחרי המחזור שהודפס במיוחד לסמינר זה. כל העליות לתורה נמכרו לסטודנטים תמורת החלטות טוכות משמעותיות והם עוררו את כלל המתפללים לקבל על עצמם דברים מעשיים ביום הקדוש. לפני כל תפילה נמסרה בפני כל המתפללים שיחה מהרבי בצורה מוסברת ומעוררת.

בשעת הסעודה שאחרי הצום נגשו עשרות רבות של סטודנטים אל השלוחים וסיפרו להם בהתרגשות שזו הפעם הראשונה בחייהם שצמו ושהתפללו את תפילות יום כיפור,  והודו מעומק ליבם על החוויה המרוממת.

הרב משה שילת מנהל חב"ד בקמפוס בישראל מודה לכל השלוחים שבחרו בקפידה סטודנטים המתאימים וצריכים את הסמינר הזה  ובאו בעצמם עם משפחתם לסמינר, ובמיוחד לשליח הרב חיליק קפלן שלקח אחריות על כל האירגון והלוגיסטיקה המסועפת. ואחרונים חביבים - לתורמים שבזכותם התקיים הסמינר הנדיר הזה.

יש לציין שבנוסף לסמינר הגדול, ביותר מ-5 סניפים של חב"ד בקמפוס ישראל התקיים יום כיפור מלא לסטודנטים כולל סעודות לפני ואחרי הצום ובהם השתתפו עוד 250 סטודנטים לפחות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.