מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשס״ה 09.08.2005

ציבין לסאנדיי טלגרף: "משרד החוץ מפקיר ישראליים"

העיתון הלונדוני הנפוץ סאנדיי טלגרף, פירסם אתמול, כתבה אודות אסירים ישראלים בחו"ל. בין היתר, ראיין העיתון לכתבה את עו"ד מרדכי ציבין, אשר העביר ביקורת קשה על משרד החוץ בגין הפקרת חיי ישראלים בחו"ל. ציבין אמר למראיין כי בתי חב"ד ברחבי תבל משמשים למעשה קבלן מבצע של משרד החוץ הישראלי, עושים עבודת קודש מבלי שגוף כלשהו מממן אותם. כמו כן אמר ציבין לעתון, כי מחדלו של משרד החוץ עודד יוזמה פרטית של יוצאי יחידות קרביות נבחרות, המחלצים, תוך כדי ביצוע עבירות, ישראלים מבתי כלא, במדינות העולם השלישי. בראיון עם עו"ד ציבין בעיתון הלונדוני, בין השאר, נכתב: "מספר עורכי דין ישראלים מציינים שמחדלו של משרד החוץ מעודד ומאפשר את קיומה של היחידה, בצורה עקיפה, עקב כישלונו להציע תמיכה רצינית לישראלים הנקלעים לצרה בחו"ל".
ציבין לסאנדיי טלגרף:

"משרד החוץ חושב שאם הם יפעילו את הקשרים שלהם בהודו, מיד הם ידרשו לתת תמורה לממשלת הודו בישראל" אומר עו"ד מרדכי ציבין, המטפל ברבים מתוך כ-560 הישראלים היושבים בבתי כלא מחוץ לישראל.

"זה לא נותן עזרה לאסירים הישראלים או למשפחותיהם - כלום. בעוד שאי אפשר לסלוח להתנהגות העבריינית של הקבוצה, שקיומה מתאפשר בעיקר בגלל הכישלון של משרד המדינה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.