צבי סופר | יום ח' תשרי ה׳תשפ״ב 14.09.2021

ברינוא צרפת: התמימים סיכמו 'מבצע תורה' וזכו בפרסים

פרסים לתלמידים המצטיינים במסגרת 'מבצע תורה' לתלמידי שיעור א' ישיבה קטנה השליח הרב אשר ג'רבי מימן את המבצע לעילוי נשמת בנו הת' מנחם מענדל מרדכי שמעון ע"ה שנפטר באופן טראגי ופתאומי בחורף האחרון
ברינוא צרפת: התמימים סיכמו 'מבצע תורה' וזכו בפרסים

השבוע התקיים בישיבה תו"ת ברינוא, צרפת מעמד חלוקת פרסים לתלמידים המצטיינים במסגרת 'מבצע תורה' לתלמידי שיעור א' ישיבה קטנה.

במסגרת המבצע היה על התלמידים ללמוד את כל מסכת תענית הנלמדת לגירסא – בע"פ והתקיימו כמה מבחני ביניים כשהמבחן הגמר היה על כל המסכתא בב"א.

המעמד התקיים בנוכחות מנהלי הישיבה הרב יצחק נעמאנאוו והרב מ"מ גורעוויטש, צוות הר"מים והורי התלמידים.

את המעמד פתח הרב שמואל שי' בראדאוויטש – המנהל בשיעור א' שהדגיש בדבריו עד כמה המבצע הזה הוסיף חיות בלימוד אצל התלמידים, וראו עד כמה הם מנצלים גם את זמנם הפנוי ללמוד את הדפים בע"פ כולל בזמן הקיץ, ושזו היתה בקשה הרבי לתלמידי התמימים ביחידות האחרונה לע"ע בתשרי ה'תשנ"ב.

'דבר מלכות' חזר בטוב טעם הת' דוד בראדאוויטש והודה בשם כל התלמידים לצוות ההנהלה והר"מים עבור ההשקעתם והתמסרותם למען התלמידים במשך השנה.

 הוזמן לשאת דברים הרב אשר ג'רבי שליח הרבי בעיר 'עקס אן פראווענס' ובוגר הישיבה אשר מימן את המבצע לעילוי נשמת בנו הת' מנחם מענדל מרדכי שמעון ע"ה שנפטר באופן טראגי ופתאומי בחורף האחרון למנגינת ליבם של הוריו משפחתו, ידידיו וכל קהילת אנ"ש.

הבחור מנחם ע"ה שלמד בעבר בישיבה בברינוא וגם עד ימים האחרונים היה עוזר לתלמידים בישיבה הצריכים תמיכה, הצטיין באהבתו ורגישותו לזולת באופן יוצא מן הכלל בנוסף לעוד עזרה ופעילות בהם הי' עוזר לשלוחי הרבי באיזור.

הרב אשר ג'רבי שכיבד את המעמד עם בני המשפחה דיבר בהתרגשות עד כמה היה חשוב לו ששמו של בנו מנחם ע"ה יונצח בישיבה ע"י הלימוד של התלמידים ועודד את התלמידים להמשיך להתמסר בלימודם מחיל אל חיל.

לאחר מכן התקיים הסיום על המסכתא ע"י הת' צבי הירש אויזראט ואחריו הרב ג'רבי אמר את הקדיש.

לסיום נשא דברים המנהל הרב מ"מ גורעוויטש בדברי תודה ועידוד להורי הבחור מנחם ע"ה ולמשפחתו וגם עודד את התלמידים להמשיך לגרום נחת לרבי ע"י ההתמדה שלהם בלימוד.

ההנהלה מודה לתלמידים השלוחים הת' יוסף קארליין, הת' לוי לעווין והתי מענדל שי' שטערן עבור השקעה בארגון המבצע ובפרט להת' השליח מ"מ קולסקי שלקח ע"ע את מלאכת עריכת והגהת המבחנים.

מהנהלת הישיבה נמסר: "בטוחים אנו שכ"ז יהווה צעד נוסף בהכנת עצמנו והעולם כולו לביאת משיח צדקנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.