צבי סופר | יום ח' תשרי ה׳תשפ״ב 14.09.2021

מודיעין עילית: בשריפה בתלמוד תורה חולצו 3 ילדים לכודים

כוחות כיבוי הוזעקו לשריפה שפרצה בתלמוד תורה במודיעין עילית, בעיצומו של יום לימודים • 3 תלמידים שהיו לכודים בחלון הקומה השלישית בעקבות האש והעשן, חולצו על ידי כוחות הכיבוי • בית הספר נסגר ל-30 יום בשל חשד לליקויי בטיחות
מודיעין עילית: בשריפה בתלמוד תורה חולצו 3 ילדים לכודים
צילום: דוברות כב"ה

כוחות כיבוי הוזעקו לשריפה שפרצה בת"ת במודיעין עילית. 3 תלמידים שהיו לכודים בחלון הקומה השלישית בעקבות האש והעשן, חולצו על ידי כוחות הכיבוי. 

רש"ף שלמה מזרחי מפקד המשמרת:

"במשל"ט יו"ש התקבלו דיווחים רבים על שריפה בבית ספר ברחוב מנחת חינוך בעיר מודיעין עילית. למקום הוזנקו צוותים ממחוז יו"ש וכן סיוע ממחוז מרכז ודן. עם הגעת הצוותים למקום זיהו עשן מהקומה השניה והשלישית. לוחמי האש החלו מיד בפעולות חילוץ של התלמידים אל מחוץ למבנה, שלושה תלמידים אשר היו בחלון הקומה השלישית לא יכלו לצאת בעקבות האש והעשן בקומה ולוחמי האש פעלו לחילוצם. במקביל, צוותים נוספים ביצעו במקום פעולות כיבוי ושחרור עשן."

טפסר משנה עידו פרץ מפקד תחנה אזורית בנימין: "בזכות מענה מהיר ומקצועי של לוחמי האש נמנע אסון. עם קבלת הדיווח על האירוע הזנקנו כוחות רבים למקום האירוע מתוך הבנה כי מדובר באירוע מורכב בו ישנם תלמידים רבים בבית הספר. לוחמי האש חתרו למגע עם האש במקביל לחילוץ התלמידים. כרגע האירוע בשליטה, אך המבנה עדיין אפוף עשן. לוחמי האש ממשיכים בביצוע פעולות הכיבוי ושחרור העשן."

דוברות כב"ה מסכמת את האירוע: "בעקבות בניה לא בטיחותית ואי עמידה בתנאי בטיחות אש פועל בשעה זו מפקד תחנה אזורית בנימין טפסר משנה עידו פרץ יחד עם קציני משטרת ישראל ומהנדס העיר מודיעין עילית לסגירת המוסד לתקופה של 30 יום.

טפסר משנה פרץ מוסיף: "המבנה בנוי בצורה בלתי בטיחותית. מערכות החשמל בלתי תקניות, ואף נמצאה כיתה בחיפוי עץ. האירוע הסתיים אמנם ללא נפגעים אולם לאחר שהתגלו לעינינו כל הליקויים אנו מבינים כי היינו פסע מאירוע עם נפגעים רבים.

"אני פועל עכשיו יחד עם קציני המשטרה ממחוז ש"י ומהנדס העיר לסגירת המוסד לתקופה של 30 יום לתיקון הליקויים."

וידאו:

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.