מערכת COL | יום ח' תשרי ה׳תשפ״ב 14.09.2021

השר מתן כהנא הגיע לכפר חב"ד כאורח אגודת חסידי חב"ד

השר לשירותי דת מר מתן כהנא הגיע הבוקר (ג') לביקור רשמי לכפר חב"ד והתקבל על ידי אגודת חסידי חב"ד • הביקור נפתח בפרדס האתרוגים, משם המשיך לבית אגודת חסידי חב"ד 770. החלק המרכזי בביקור היתה ישיבת עבודה עם הנהלת אגודת חסידי חב"ד - שהפכה להתוועדות • יו"ר אגודת חסידי חב"ד וצאגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, דיבר עם השר בכאב רב על נושא שלמות ארץ הקודש • בפנים: תיעוד נרחב, וגם השיר ששר השר כהנא מ'גירסא דינקותא' שלו עם חב"ד
השר מתן כהנא הגיע לכפר חב
צילום: דוברות המשרד לענייני דתות

השר לשירותי דת מר מתן כהנא הגיע הבוקר (ג') לביקור רשמי לכפר חב"ד והתקבל על ידי אגודת חסידי חב"ד וצעירי אגודת חב"ד.

הביקור נפתח בפרדס האתרוגים כאשר השליח הרב לוריא בעל הפרדס, לימד את השר את רזי גידול האתרוגים שגדלו מזרעי אתרוגו של הרבי מליובאוויטש שנקטף בקלאבריא שבאיטליה.

משם הגיע לבית אגודת חסידי חב"ד 770 שם קיבל את פניו מנהל בית אגו"ח הרב מנחם לאטאר, השר צפה במראות קודש מהרבי ונכנס לחדר הרבי להתפלל יחד עם צוותו.

החלק המרכזי בביקור היתה ישיבת עבודה עם הנהלת אגודת חסידי חב"ד וצעירי חב''ד שהפכה מהר מאוד להתוועדות.

הרב אריאל למברג מזכ"ל אגודת חסידי חב"ד פתח בסקירה על עבודת חב''ד והרצון לשיתוף פעולה ותקצוב המשרד וכך גם בנושא מינוי רבני חב"ד בערים ובישובים.

לאחר אמירת 'לחיים' יו"ר אגודת חסידי חב"ד וצאגו"ח הרב יוסף יצחק אהרונוב, דיבר בכאב רב על נושא שלמות ארץ הקודש והבהיר את דברי הרבי בעניין שלמות ארצנו הקדושה לגבולותיה שזהו פקוח נפש ממש, אסור לשבת עימם ב'פסגות', ובפרט שראינו כמה כאב לרבי ועידת מדריד שנגרר אליה מר שמיר וממנה יצא כל אוסלו וכו', עצם קיום ממשלה כזו שמוכנה לדבר משדר לערבים שהארץ פתוחה ח"ו והרי זה פיקוח נפש.

הרב לוי וילנקין מצעירי חב"ד האמון על כל העבודה האדירה המתבצעת בימים אלה של חגי תשרי הציג את העבודה הגדולה של השלוחים בכל הגזרות והביע רצון שהעבודת השלוחים תזכה לתקצוב מתאים ממשרד לענייני דת.

הרב נפתלי ליפסקר הציג את מפת השליחות של 1020 שלוחים בארה"ק.

הרב דוד קורץ הציג במצגת את הפרוייקטים החדשים.

השר מתן כהנא, פתח ואמר כי בשבילו חב''ד זו גירסא דינקותא וכי הוא בישוב בית גמליאל היה פעיל במועדוני חב''ד שהופעלו על ידי הרב אלימלך שחר, ופצח בשירי הימנוני מועדון חב''ד. השר הוסיף כי לשכתו תמשיך את הקשר עם אנשי חב״ד, במטרה להביא לכך שהעבודה הגדולה שנעשית על ידי השלוחים ינתן לה ביטוי בעבודת המשרד.

צפו:

 

בפגישה השתתפו גם הרב יחיאל גלוכובסקי,  שדיבר בחום ושיתף מעבודת השלוחים בעירו, הרב זאב סלאוין ממוסדות אור שמחה בכפר חב"ד, ואבינועם קוצ'ר הנמצא בקשר חם ורציף עם ראשי חב''ד בישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.