שלמה מן | יום ז' תשרי ה׳תשפ״ב 13.09.2021

אם הבן שלכם נמצא כעת בתשרי אצל הרבי, כדאי שתקראו את זה

לפני שנה או שנתיים הוא צעד יד ביד אל כל נדרי והסב יחד עם אחיו ואחיותיו אל שלחן החג. השנה הוא לא. השנה הוא זוכה לעשות את חודש החגים בצילו הגדול של הרבי | טור מיוחד לכל הורה שאחד מילדיו שוהה בחצרות קודשנו
אם הבן שלכם נמצא כעת בתשרי אצל הרבי, כדאי שתקראו את זה
צילום: שניאור רייניץ

תשרי, כולנו מכירים את התמונות מתשרי. אלפי כובעים דחוקים בתפילה, עשרות מצטופפים מול משפיע בפארברענגען וזאל עצום גדוש בלימוד המוני לוהט.

הצלמים עושים את מלאכתם נאמנה ובאתר COL מפורסמות גלריות נרחבות, רבים מאנ”ש מרפרפים עליהן. מתרשמים מהרגעים המיוחדים, מהמסורת שנשמרת, ושבים לטרדת החגים המבורכת והמוכרת שממלאה כל בית חסידי.

יש את אלו שמתעכבים על התמונות הללו רגע נוסף. מגדילים אחת רחבה ומרשימה בנסיון לאתר פרצוף אחד בודד, לפני שנה או שנתיים הוא צעד אתם יד ביד אל ”כל נדרי” והסב יחד עם אחיו ואחיותיו אל שלחן החג. השנה הוא לא. השנה הוא זוכה לעשות את חודש החגים בצילו הגדול של כ”ק אדמו”ר, לחוות את הרגעים המיוחדים והמרגשים ולהביא אל חייו את הרבי באופן פנימי יותר.

אך בסוף אתם יושבים על הספה דקות לפני שחג נוסף יעטוף את הבית, ובוהים בתמונה המוגדלת, בפנים שנתפסו בעדשה, ומנסים להשקיט חשש אחד שמתלווה אל השמחה וההתרגשות. האם בין כל ה”רגעים הגדולים” לא נבלע ילד אחד קטן?

גם במשרדי ”וועד תלמידי התמימים העולמי” שבקראון-הייטס יש מישהו שמגדיל את התמונה הרחבה. מישהו אחד אמרנו? תיקון טעות, צוות אדיר המורכב מאגפים שונים ומסודרים עמל יום וליל, ללא גוזמא ממש, על כל צרכיהם של האורחים מהגדול ביותר ועד הקטן שבהם.

מחלקה רוחנית מרשימה עמלה על כתיבתן והדפסתן של חוברות לימוד מהודרות וקבצים מחזקים ומעוררים, צוות נרחב של ”משגיחים” מסתובב כשבידי כל אחד מהם רשימה של מספר בחורים ספציפיים עליהם הוא מופקד, הוא יוודא שהם נוכחים בסדרי הלימוד ובאותה מדה ידאג שהם יפקדו את חדר האוכל המרווח שם ימלאו את צלחתם צוות המטבח האגדי באוכל שלא נופל ברמתו מהמטבח של אמא (בלי להעליב, כן?). וכמעט ששכחנו את צוות הלינה, אלו ששום הוריקן (לא מטאפורה אומרים לכם) לא יעצור בעדם מלהבטיח שלבן שלכם יש מרחב אישי נקי ומסודר לשוב אליו אחר יום-טוב עמוס או לילה של ריקודים.

היום הוועד הזה, זה שדואג לפיקסלים הזעירים שמרכיבים את התמונות הגדולות, עורך יום התרמה. אז אפשר לרפרף הלאה, להגיד ”וואו, באמת כל הכבוד להם” ולהמשיך לידיעה הבאה.

אבל אם אתה האבא שמגדיל את התמונה בציפייה למצוא את הבן שלך מחייך מעל קובץ הלימוד ב770, אם את האמא שמצמצמת עיניים מול התמונות מחדר האוכל, אז תעצרו כאן.

היום זו ההזדמנות והחובה שלכם לדאוג לאלו שדואגים לכם. לוועד אחד גדול שמרכיב את הפרטים הקטנים.

הוא צריך אתכם, כמעט במידה בה אתם צריכים אותו.

אז, קדימה.

להשתתפות באירוח האורחים > לחצו כאן

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
ישר כח לצוות לינה
ח' תשרי ה׳תשפ״ב
תודה רבה לצוות הלינה המסור התמימים היקרים: חיים ליפקין, מענדי לידר, מענדל בראון, שמשון עיני, שניאור לוין ובראשם התמימים המסורים ברוך גערליצקי ויצחק לפידות. אין עליכם!
2.
כמה נכון!!
ח' תשרי ה׳תשפ״ב
באמת תרמתי בעצמי וזו חובה של כל אחד! הם שם במקומנו עם המון דאגה ומגיע להם
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.