מנדי ברגר | יום ז' תשרי ה׳תשפ״ב 13.09.2021

בעל זהות חרדית תקף את ח"כ פרוש וניסה לגזור את זקנו

חבר הכנסת מאיר פרוש הותקף הבוקר מחוץ לביתו בירושלים • התוקף, בעלי חזות חרדית, שרכב על קורקינט וחבש קסדה, עצר סמוך לביתו של פרוש, בעת שיצא מבית – ואז תקף אותו • הוא ניסה לגזור את זקנו, אך ח”כ פרוש הצליח להדוף את התוקף
בעל זהות חרדית תקף את ח
צילום: שניאור שיף, ארכיון

חבר הכנסת מאיר פרוש הותקף הבוקר (שני) מחוץ לביתו בירושלים. התוקף, בעלי חזות חרדית, שרכב על קורקינט וחבש קסדה, עצר סמוך לביתו של פרוש, בעת שיצא מבית – ואז תקף אותו. הוא ניסה לגזור את זקנו, אך ח”כ פרוש הצליח להדוף את התוקף.

הוא לא נזקק לטיפול רפואי ובהמשך הוגשה תלונה במשטרה. בשיחה עם חדשות 12 אמר פרוש: “אין לי מושג למה הוא ניסה לתקוף אותי. אני ברוך השם בסדר. קצין הכנסת הוא זה שהזעיק את המשטרה. “זה היה לא נעים”, סיפר אחרי המקרה. “הוא ניסה לתקוף אותי באמצעות מספריים, זעקתי והדפתי אותו – והתוקף ברח”.

מבדיקה ראשונית עולה, כי ברחוב עצמו שבו אירעה התקרית אין מצלמות שתיעדו את המעשה, ובשלב זה החוקרים עורכים בדיקה ברחובות הסמוכים בשני הכיוונים, בניסיון להתחקות אחר הבריחה של הקורקינט עליו רכב החשוד.

על פי המידע שמסר ח”כ פרוש לחוקרים, החשוד לא דיברו תוך כדי המעשה והוא לא ידע למסור תיאור מפורט על המראה שלהם.

מהמשטרה נמסר: “לפני זמן קצר דווח למשטרה על תקיפתו של נבחר ציבור בסמוך לביתו בעיר ירושלים. על פי החשד, שני חשודים תקפו את נבחר הציבור ונמלטו מהמקום והוא אינו נזקק לטיפול רפואי. בשעה זו כוחות משטרה עורכים סריקות אחר החשודים ונפתחה חקירה במשטרה”.

חקירת התקיפה הועברה לימ”ר ירושלים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם ח”כ מאיר פרוש: "התקשרתי כעת לחבר הכנסת מאיר פרוש כדי לחזקו ולגנות את תקיפתו הבוקר ליד ביתו בירושלים. אלימות כנגד כל אדם, ובוודאי נגד שליחי ונבחרי ציבור, היא חציית קו אדום, ועלינו להתייחס לכך במלוא החומרה. הזעזוע כפול שאירוע כזה מתרחש רגע לפני יום כיפור.

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, צייץ: “שוחחתי בטלפון עם ח”כ מאיר פרוש ודרשתי בשלומו. אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים למעשה האלים והמסוכן הזה”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.