מענדי קורטס | יום ו' תשרי ה׳תשפ״ב 12.09.2021

"לאן נעלמו הסירטוקים?" • נדיר: חלוקת כוס של ברכה בו' תשרי

בחברת JEM היו בטוחים כי לא קיים תיעוד מהחלוקה הנדירה. רק לאחרונה, בעקבות העלאת האתר הייעודי לחודש תשרי, הבחין אחד מחברי המערכת בסרטון שלאחר מחקר התברר כי הוא אכן מאותו מעמד נדיר בו' תשרי תשל"ה
צילומים: JEM

בקשר לו' תשרי, יום ההילולא של הרבנית חנה ע"ה, מפרסמת חברת המדיה החב"דית JEM רגעים מיוחדים בתמונות ובוידאו ממאורעות ו' תשרי במשך השנים. הקטעים הבאים הם חלק מפרסום רחב וגדול במסגרת פרסום ארכיון תשרי המלא של JEM באתר tishreiwiththerebbe.com. הכולל את כל התמונות, תיעודי הוידאו וההקלטות מחודש החגים בבית חיינו.

תפילה עם הרבי

כנהוג בכל ו' תשרי עבר הרבי לפני התיבה אחר אמו הרבנית. בתיעוד וידאו באיכות גבוהה ובצבע מלא מו' תשרי תשמ"א, שתועד מזווית ייחודית ונדירה ניתן לראות ולשמוע את התפילה ולהבחין בעבודת הקודש ובדקדוקי המנהגים של הרבי בשעת התפילה.

 

 

כוס של ברכה - פרסום ראשון

JEM מתרגשת להציג את קטע הוידאו המיוחד הזה בן שתי דקות לרגל היום המיוחד הזה. הסרטון צולם על ידי יחזקאל קולמן מלונדון כבחור והגיע באמצעות הרב שלום בער סודאק. בו' תשרי תשל"ה, באורח נדיר וחד פעמי לכל אורך שנות הנשיאות, הרבי חילק כוס של ברכה.
 
במערכת JEM היו בטוחים כי לא קיים תיעוד מהחלוקה הנדירה, עם העלאת האתר הייעודי לחודש תשרי לאחר שעברו על הסרטונים, התמונות והשמע הרבים לפרויקט, הבחין אחד מחברי המערכת למשהו ייחודי בסרטון הזה: החסידים לבושים בחליפות, בעוד ובמוצאי החגים החסידים בקהל לבושים בסירטוק כנהוג... לאחר מחקר, התברר למרבה השמחה שאכן הסרטון מהחלוקה הנדירה. לרגל ו' תשרי מערכת Jem מפרסמת את הסרטון.
 

 
התוועדות ו' תשרי בתרגום מלא
 
לרגל ו' תשרי מתפרסמת התוועדות ו' תשרי משנת תשמ"ה באורך מלא – כשלוש שעות – ובאיכות מלאה שצולמה עבור השידור הטלוויזיוני מההתוועדות. ההתוועדות מתורגמת לעברית ואנגלית, ואף עם אופיה לתימלול מלא בשפת המקור - אידיש.
 
צפייה בהתוועדות, היא דרך מושלמת להתחיל את השנה החדשה. כפי שהרבי מדגיש באחת מהשיחות: כל מה שצריך בתקופה ייחודית זו הוא רגע אחד של תשובה כנה ואמיתית. מחשבה אחת על תשובה יכולה לשנות הכל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.