מוגש מטעם 'ליצ'י - מגשי פירות מעוצבים' | יום ד' תשרי ה׳תשפ״ב 10.09.2021

מגשי פירות - הקינוח שמגרה את החושים

איך הצליחו מגשי פירות לתפוס מקום של כבוד בין הקינוחים הטעימים והיפים ובין הצבעים הזרחניים של ממתקי הילדות? מאמר יעניק לכם את התשובה. הכירו את הסיבות העיקריות ללהיט שכובש בעולם הקינוחים
מגשי פירות - הקינוח שמגרה את החושים
קרדיט תמונה: ליצ'י מגשי פירות

אחד הקינוחים שיכבשו את בר האירועים באירוע שלכם הם מגשי פירות. אם גם אתם שואלים איך הצליחו מגשי פירות לתפוס מקום של כבוד בין הקינוחים הטעימים והיפים ובין הצבעים הזרחניים של ממתקי הילדות. מאמר יעניק לכם את התשובה. הכירו את הסיבות העיקריות ללהיט שכובש בעולם הקינוחים

מגשי פירות מגרים את החושים

מגשי פירות מגרים את החושים בוודאי לעומת קינוחים אחרים הצבועים בצבעים מלאכותיים שאינם משתווים לצבעים הבוהקים והיפים של פירות איכותיים וטריים שזה עתה נקטפו.

בנוסף לכך מגרים מגשי פירות את חוש הריח. ישנם מגשי פירות עם ריח משכר בייחוד כאשר הם טריים כמו תותים ודובדבנים. חוש הטעם גם הוא לא נפקד, קיימים פירות ייחודיים שיש להם טעם ייחודי המשלבים בין מתוק לחמוץ, כמו כן ניתן לשלב בין פירות חמצמצים למתוקים היוצרים שילוב טעמים ייחודי בפה. הפירות חתוכות ביד אומן בצורות מיוחדות.

סושי פירות מגרה את הדמיון

סושי פירות שמיוצר על ידי חברה איכותית, מתאפיין בפירות טריים ומשובחים החתוכים לריבועים מדויקים. פודינג האורז מוכן על ידי שף הבית של החברה תוך שימת דגש על שימוש בחומרי גלם מעולים וייצור עצמי. ניכר ההבדל בין סושי פירות שעשוי מחומרי גלם זולים לחברה שאינה מוותרת על שימוש בחומרי גלם מובחרים ויקרים.

משלוחי פירות בתל אביב הדרך המהירה לעיר הגדולה

ניתן להזמין משלוחי סלסלת פירות ייחודיים וטעימים לתל אביב, לצורך זה חשוב לבחור בחברה המקפידה על השליחים שלה, בשימת דגש על שירות איכותי. שימו לב לדברים הבאים :

  • אמון. חשוב לבדוק את אמינות החברה ממנה אתם רוצים להזמין, בשיטות התשלום ובתשלום לשליחים
  • שליחים. בכל מקום בארץ ישנן חברות פירות הנותנות שירות אזורי ויש חברה שמעניקה שירות כלל אזורי. עדיף לבחור חברה שמעניקה שירות כלל ארצי
  • אריזות. חשוב לוודאות שהחברה מקפידה לארוז היטב את המשלוח כשהוא עטוף בנייר צלופן איכותי השומר על טריות המזון.
  • זמנים. וודאו שהמשלוח מגיע ליעד בדיוק בזמן שנקבע. חשוב לקבוע מראש עם החברה את המועד הרצוי.

עוד על סושי פירות

לרבים מכם וודאי יצא להזמין סושי פירות כשהייתם במלונות בצפון, סושי פירות הוא הקינוח מושלם וטעים ביותר כיוון שהוא משלב בין שתי אהבות של האדם: מתוק ופירות.

סושי פירות דומה בנראות לסושי רגיל, אך כיוון שהוא מתוק, הוא משמש כקינוח. את האצה מחליפים דפי הסויה המתוקים. במקום הדג ישנה שכבה של פודינג אורז טעים ומתוק, כשכל זה עטוף בפירות טריים ומתוקים איכותיים, כך נוצר תענוג צרוף.

שימו לב שאופן ההכנה של הפירות היא בעבודת יד בלבד. כל סוגי הפירות מתאימים לסושי, אך בחברת 'דרגון' ימליצו לכם במיוחד על פירות העונה, בכל חופשה בבית מלון בצפון כדאי לכם להזמין מגש פירות מפנק או סושי שוקולד, אז תהנו בחופשה הבאה שלכם.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.