מוגש מטעם 'הכל למוביל' | יום ב' תשרי ה׳תשפ״ב 08.09.2021

מה צריך כדי לארוז דירה למעבר ואיך לארוז בהצלחה

כל מעבר בין דירות מלווה בהרבה משימות ומה שנראה בתחילה פשוט, יכול להתגלות כפרויקט שצורך מכם הרבה אנרגיה וזמן. בין כל הדברים שעליכם לעשות, האריזות הן החלק העיקרי מפני שהן יכולות להימשך שבועות ומלוות באי סדר שבו אתם עשויים להתקשות למצוא חפצים אלמנטריים.
מה צריך כדי לארוז דירה למעבר ואיך לארוז בהצלחה
קרדיט תמונה: 123rf

כדי להמחיש את החשיבות של התהליך, הזמן שלוקח לארוז דירה ממוצעת עומד על 4 שבועות! וזה עוד לפני שהתחלנו בכלל לדבר על סידור הדירה החדשה או פירוק והרכבת רהיטים.

למרות הנתונים האלה, רבים מעוברי הדירות בישראל עושים טעויות שלעתים יכולות לעלות להם במוכנות בעייתית למעבר, אריזות מרושלות ואפילו נזקים לתכולה.

אז מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לצלוח את האריזה בשלום? לפניכם עצות זהב שאם תיישמו אותן, תוכלו לקצר את זמן האריזה והסידור בבית החדש, לפנות לעצמכם זמן ולהפחית את רמת הלחץ ואי הנוחות שבמעבר.

הכינו חומרי אריזה וקרטונים

חומרי אריזה וקרטונים הם הבסיס לכל אריזה מוצלחת וכדאי מאוד שתדאגו להזמין את הנחוצים לכם מבעוד מועד.

אפשר להזמין קרטונים למעבר דירה ושלל ארגזים במידות שונות וכן חומרי אריזה באתר 'הכל למוביל' המספק מחירים סיטונאיים ומשלוחים עד לבית הלקוח.

חשוב להבין שכדי לארוז דירה בהצלחה עליכם לעשות שימוש בקרטונים מתאימים למעבר ולא כל ארגז יתאים למשימה.

מעבר לכך שעל הקרטונים להיות נקיים, הם גם צריכים להיות חזקים ולהתאים למטרה. לדוגמה, כדי לארוז ספרי קודש מומלץ להיעזר בקרטון קטן אך מחוזק, מהסיבה שכך לא תתקשו להרים אותו והוא לא יקרוס תחת העומס.

אריזת חפצים גדולים וקלים לעומת זאת צריכה להיעשות בקרטונים גדולים יותר שיוכלו להכיל אותם ולספק להם את ההגנה הבסיסית הדרושה בזמן הובלה.

מעבר לקרטונים וארגזים, יש צורך בחומרי אריזה נוספים כמו גלילי סרט עבה ודביק שמשמשים לסגירה וחיזוק הקרטונים וכן בניירות אריזה שמשמשות לריפוד ומונעות תזוזה של חפצים שבירים בזמן ההובלה.

ישנם חומרי אריזה נוספים שיכולים לייעל את האריזה ולקצר אותה. את שקיות הניילון הגדולות כולנו מכירים והן מעולות לאריזה של חפצים לא שבירים ובגדים.

גליל ניילון נצמד לעומת זאת יהיה מעולה לגלגול סביב רהיטים ומכשירי חשמל כדי להגן עליהם בזמן ההובלה.

ישנם אינספור פתרונות אריזה שיכולים לעזור לכם אך באופן כללי אפשר לסכם את הרשימה בקרטונים, סרט הדבקה, ניירות אריזה, פצפצים וניילון נצמד.

תכננו לוח זמנים ברור והגיוני

לוח זמנים לאריזה הוא אחד הדברים הכי חשובים. התחילו במיון של התכולה והתמקדו באותם חלקים שכבר שכחתם מקיומם כדוגמת ארונות נסתרים, בוידם ומחסן.

מיינו את החפצים והגדירו את אלה שאינכם צריכים ופנו אותם באמצעות תרומה, זריקה לאשפה או מכירה, כך שבסיום תוכלו לצמצם את כמות החפצים שמיועדים לאריזה ולמנוע בזבוז של כסף בהובלה.

אריזה מדורגת עושה סדר

האריזה חייבת להיות מסודרת ומוגדרת כשבתחילה צריך לארוז את החפצים שאתם לא משתמשים בהם בשגרה ולאט לאט להתחיל לארוז חפצים שימושיים יותר. אריזה מדורגת תסייע לכם לשמור על סדר מקסימלי גם בשבועות האחרונים בדירה.

הפרידו בין החדרים

הפרידו את אריזות החדרים ואל תערבבו חפצים מחדרים שונים באותם הקרטונים. שיוך הקרטונים לחדרים ימנע בלבול ויסייע לכם לסדר את הבית החדש באופן טוב ומהיר יותר.

סמנו את הקרטונים

השתמשו בטוש עבה כדי לסמן את הקרטונים שארזתם. ציינו לאיזה חדר כל אחד שייך ומהי תכולתו. מעבר לכך שתוכלו למצוא כל דבר בקלות, הסידור בדירה החדשה יהיה פשוט מאוד ואפילו תוכלו להנחות את המובילים להניח את הקרטונים בחדרים המיועדים.

הכינו קרטונים אישיים

אחד הצעדים שיכולים לעזור לכם לעבור את הימים הראשונים בדירה החדשה הוא להכין בגדים וחפצים הכרחיים ולארוז אותם בקרטון נפרד. הפרידו את הקרטונים האלה משאר התכולה ושייכו כל אחד מהם לכל בן משפחה.

השתמשו במגבות לאריזה

אחת הדרכים לחסוך במקום ובכסף היא להשתמש במגבות ומצעים כדי לרפד קרטונים של חפצים שבירים. באופן הזה תוכלו לחסוך בנייר אריזה וגם בארגזים להובלת אותן מגבות ומצעים.

הובילו בעצמכם חפצים יקרים או שבירים

בין שלל החפצים שאתם מעבירים לדירה החדשה יש גם לא מעט יקרים או שבירים שאותם מומלץ להעביר באופן עצמאי. זכרו שלא משנה כמה המובילים יהיו זהירים, תקלות יכולות להתרחש ולכן מומלץ להוביל לבד את הפריטים האלה.

מה לגבי שירותי אריזה?

אין ספק שאריזה היא תהליך ממושך שצורך הרבה אנרגיה וזמן ולכן מי שמעוניין לוותר על התענוג המפוקפק, יכול להזמין שירותי אריזה מקצועיים.

את השירות הזה ניתן להזמין במסגרת ההובלה או באופן נפרד, אך סימו לב שבשילוב השירות עם ההובלה, אתם יכולים לחסוך סכומי כסף לא מבוטלים ולהיעזר באותם אנשים גם כדי לארוז וגם כדי לפרוק.

חשוב להדגיש שניתן להזמין גם שירות של סידור התכולה בדירה החדשה שיהפוך את כל המעבר להרבה יותר פשוט. כמובן שמדובר בשירות אקסטרה שאינו מומלץ לכל אחד מפאת העלות שיכולה להגיע לאלפי שקלים.

בכל אופן, אריזת דירה היא משהו שניתן לעשות באופן עצמאי ואם תאמצו את הטיפים ותפנו את הזמן הדרוש תוכלו לארוז בצורה מסודרת ולהפחית את הזמן שדרוש לשם כך באופן ניכר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.