שלמה מן | יום כ"ו אלול ה׳תשפ״א 03.09.2021

בסימן 30 ורק למציגי תעודה: כך יתקיים השנה כינוס השלוחים

אחרי שנה של הפסקה בשל הנגיף, וזום סיכום בלתי נשכח שנמשך שבוע, כינוס השלוחים הקרטב, ייערך לפי התכניות במתכונת רגילה • הכניסה רק לבעלי תו ירוק • במקביל, יועבר שידור חי לאלו שלא יוכלו להשתתף
בסימן 30 ורק למציגי תעודה: כך יתקיים השנה כינוס השלוחים
כינוס השלוחים. צילום ארכיון: שימי קוטנר

כינוס השלוחים העולמי, המתקיים בכל שנה בחצרות קודשנו בשבת מברכים החודש כסלו, יתקיים השנה - אחרי הפסקה בשנה שעברה בעקבות נגיף הקורונה והתפשטות התחלואה ברחבי העולם - במתכונתו המוכרת והפיזית.

בהודעה ששוגרה הבוקר (שישי) לשלוחים ברחבי העולם הודיע הרב משה יהודה קוטלרסקי, כי "לאחר הפסקה של שנה אחת, נחדש את המסורת ונקיים את הכינוס במתכונת הרגילה בו יתאספו השלוחים מכל העולם בחצרות קדשנו".

יחד עם זאת, הוסיף הרב קוטלרסקי כי לאור המצב המשתנה, לפעמים תוך ימים ספורי,ם עקב עליה וירידה של ממדי התחלואה במדינות שונות, והוראות חירום של הרשויות בקשר עם מגיפת הקורונה, פרטים סופיים ומדוייקים יפורסמו רק בסמיכות לפתיחתו של הכינוס.

"שנית, מחובתנו ליידע", נאמר בהודעה בשם המרכז לענייני חינוך, "כי חוקי מדינת ניו יורק מחייבים משתתפים באירועים גדולים והמוניים להתחסן קודם ההגעה ולהציג תעודת חיסון תקינה. מובן ופשוט, שהנהלת הכינוס תקיים את הכינוס כולו על חלקיו השונים בהתאם לחוקים ותקנות של המדינה והעיר בה אנו מארחים את השלוחים".

עבור כל אלו, שמסיבות אלו ואחרות לא יוכלו להגיע באופן אישי לכינוס, יופעל מערך של שידורים חיים מהסדנאות המרכזיות, המושבים הגדולים, וכמובן הבאנקעט החגיגי ביום ראשון אחר הצהרים.

כינוס השלוחים העולמי לשנת ה'תשפ"ב, יעמוד בסימן "שלושים שנה" לכינוס השלוחים ה'תשנ"ב ולקריאתו-הוראתו הקדושה של המשלח "להכין את עצמו ואת כל העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו". הכינוס ייפתח ביום ביום רבעי כ"א מרחשוון (27 באוקטובר) ויסתיים ביום שני כ"ו מרחשוון (1 בנובמבר).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.