סיון רהב-מאיר | יום כ"ה אלול ה׳תשפ״א 02.09.2021

מה כתבה האלמנה לזוג שהתחתן באותו היום והאולם שהתחתנה?

"שמי נועה, השבוע הייתי אמורה לחגוג שש שנות נישואים, אבל בעלי נהרג בתאונת דרכים בשנה שעברה. היה לי חשוב לציין את התאריך הזה. זה עדיין היום המאושר בחיי. החלטתי לחגוג בדרך הבאה: ללכת לאולם שבו התחתנו, ולשים שם מכתב ממני לזוג שיתחתן שם באותו ערב" • מה כתבה? • סיוון רהב מאיר בפוסט מרגש 
מה כתבה האלמנה לזוג שהתחתן באותו היום והאולם שהתחתנה?
צילום: דף הפייסבוק של סיון רהב מאיר

אשת התקשורת סיון רהב-מאיר פרסמה פוסט בדף הפייסבוק שלה, זאת לאחר שכתבה כי "התלבטתי אם לפרסם את הסיפור הזה".

וכך היא כותבת:

קיבלתי אותו שלוש פעמים: מנועה שכתבה את המכתב, מהמשפחה של הזוג שקיבל את המכתב והתרגש והקריא אותו למחרת בשבע ברכות – ומקבוצת הפייסבוק שבה הסיפור התפרסם.

הנה הפרטים:

“שלום סיון, שמי נועה ונה, השבוע בט”ז באלול הייתי אמורה לחגוג שש שנות נישואים, אבל בעלי נהרג בתאונת דרכים בשנה שעברה. היה לי חשוב לציין את התאריך הזה בכל זאת. זה עדיין היום המאושר בחיי.

החלטתי לחגוג בדרך הבאה: ללכת לאולם שבו התחתנו, ולשים שם מכתב ממני לזוג שיתחתן שם באותו ערב. כתבתי מהלב את כל העצות והאיחולים שלי, נסעתי לאולמי ‘ארבע עונות’ ושמתי את המכתב בכספת. פרסמתי אותו במקביל בקבוצת הפייסבוק ‘חברים טובים באמצע הדרך’, שמיועדת לאלמנים ולאלמנות דתיים.

לא חתמתי על המכתב ולא התכוונתי לפרסם את הסיפור, אבל מתברר שאימא של החתן שהתחתן השבוע באולם שלנו היא אלמנה, וגם היא נמצאת בקבוצה הזו.

המכתב שלי הגיע לילד יתום שאיבד את אבא שלו. איך מכל החתונות בעולם זה הגיע בדיוק מושלם דווקא אליו? לאור התגובות הרבות שהסיפור עורר, אני מפרסמת את מה שכתבתי, מניסיוני:

מזל טוב לזוג שאני לא מכירה! זה הזוי ומוזר, אבל יש לי משהו להגיד לכם. לפני 6 שנים בדיוק עמדתי עם חתני תחת החופה באולם הזה. לצערי הוא נהרג לפני כשנה בתאונת דרכים. אני לא רוצה לצער אתכם ביום הזה שבו הפכתם להיות אחד, אבל אני כן רוצה להעביר לכם מתנה ממני – את מה שלמדתי מאז:

עכשיו אתם בהתחלה. יש אהבה גדולה ואושר והמון טוב. עם השנים, דברים יכולים להפוך מורכבים יותר. תזכרו תמיד את הרגע הזה, שבו בחרתם אחד בשנייה והחלטתם לחיות יחד על החיים. אל תתרגלו לביחד הזה, הוא לא מובן מאליו.

ויכוחים קטנים ואי-הסכמות שוליות הם כל כך לא חשובים. תעריכו כל קפה שלכם ביחד. תעריכו כל חג ושבת. תעריכו את הדפיקה בדלת בסוף יום. את זה שיש מי שידליק לכם את הדוד לפני שאחד מכם מגיע לבית, את זה שקצת צפוף במיטה. אל תתמקדו בנעליים באמצע הבית או בכוס שמישהו מכם שכח לשטוף.

אל תתחשבנו. תהיו החברים הכי טובים, ותחיו בידיעה שתמיד יש לכם על מי להישען. אתם אף פעם לא לבד, החצי השני שלכם תמיד נמצא שם בשבילכם.

תשמרו על הכבוד אחד של השני, אל תעירו אחד לשני לפני כולם, גם אם זה כבר על קצה הלשון…

תשלימו מהר מהר (כי אין זוג שלא רב). תלכו לישון תמיד כשאתם בשלום. כי אם אתם ביחד – תוכלו להתמודד עם הכול. ברגע שאתם יודעים שנקודת מוצא שלכם היא שקודם כל אתם אוהבים אחד את השני, לפני הכל אתם אוהבים באמת, יהיה לכם נעים וקל יותר גם ברגעים של אי הסכמות.

גם כשיעברו שנים, ותהיו נורא עסוקים, וקצת פחות צעירים, ועם ילדים, תשקיעו. תשקיעו בקשר, בפרחים לשבת, במתנות קטנות וגדולות. כדי שתמיד תהיו כחדשים אחד בעיני השני.

שיהיה לכם בית שמח ומבולגן מילדים,

שהבית שלכם והמהות שלכם כזוג תמיד יהיו הדבר הכי חשוב אחד בעיניכם,

ושכאשר הילדים שלכם יתחתנו הם יגידו: אני רוצה זוגיות כמו של ההורים שלי.

מזל טוב”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.