תוכן שיווקי | יום כ"ד אב ה׳תשפ״א 02.08.2021

המדריך לבחירת חברת הסעות לחתונה

הרגע שכל כך חיכיתם לו הגיע, הכל מוכן כבר לחגיגת החתונה, אבל איך יגיעו המוזמנים לחגוג? מחפשים חברת הסעות בטוחה ואמינה? יצאנו לבדוק עבורכם.
המדריך לבחירת חברת הסעות לחתונה
קרדיט תמונה: PEXELS

מזל טוב! הגיע הרגע שכל כך חיכיתם לו! הכל מוכן כבר לחגיגת החתונה. אחרי מסע ארוך של שידוכים, והכנות אינסופיות לחתונה: למצוא בית לזוג הטרי, לרכוש את כל הריהוט, להתארגן על ביגוד חדש לכל המשפחה, לצייד את הזוג לתחילת החיים המשותפים, לסגור אולם, תזמורת, קייטרינג, צלם, זמר נגן, הכנת הזמנות ולשלוח אותן בדואר ועוד הרשימה ארוכה..

תחבורה למוזמנים

עכשיו נזכרתם, איך יגיעו המוזמנים מהקהילה? צריך לארגן הסעה לחברי הקהילה. הזמנת הסעות לחתונה הוא אחד הדברים החשובים. בציבור החרדי לרבים אין רכב פרטי, אתם וודאי רוצים להקל על המוזמנים שלכם לבוא לחגוג איתכם. מה נכון להזמין? אוטובוס מיניבוס? ומי אמר שהוא יהיה נקי מספיק? מרווח מספיק?

לצורך כך צריך להשתמש חברת הסעות מומלצת. אל דאגה, מצאנו בשבילכם: הכירו את דורון קלפר, בעל חברת ההסעות המפורסמת ״דורון הסעות״, מתמחה במתן שירותי הסעות לחתונה למגזר החרדי. חברת 'דורון הסעות' מנוסה מאוד עם המגזר החרדי ומבצעת שירותי הסעות לחינוך העצמאי, בתי חב״ד, ובית יעקב, לאחרונה דורון קלפר הקים את המותג ״הסעות לחתונה כשר למהדרין" דורון קלפר מוסיף שברשותו גם אוטובוסים כשרים ע״פ ההלכה עם הפרדה בין נשים לגברים.

תופעה חדשה במגזר הכללי

לאחרונה ישנה עליה בחתונות דתיות. גם במגזר הכללי יש רבים ברגעים הנעלים כשבאים בברית הנישואין להתחזק כדי להתקרב אל הדת ואל המסורת לארגן חתונה חרדית. יוצא לי הרבה להסיע גם קהלים כאלו לחתונות, משתף אותנו דורון.

מרגש כל פעם מחדש לראות את השמחה של המוזמנים שאנחנו זוכים להסיע לשמח חתן וכלה. זו זכות גדולה עבורנו ואנחנו דואגים לחוויה המושלמת לנוסעים שלנו החל מדאגה לכלי רכב חדישים ומאובזרים, תוך הקפדה על ניקיון מקסימלי.

נהלי החברה

בחברה מקפידים על תקינות ובטיחות צי הרכבים. לחברה קצין רכב בעל ניסיון עשיר בתחום שתפקידו לבדוק באופן שוטף את תקינות הרכבים, לנהל את הטיפולים בזמן ולרענן את הוראות הבטיחות לנהגים. החברה מקפידה על כל תקנות הבטיחות ודואגת להסיע את לקוחותיה בבטחה ולהשיבם הביתה בשלום.

דורון הסעות נהנים מלקוחות חרדים, עם רכבי הסעות ברמה גבוהה, אז תרשמו לעצמכם - הסעות לחתונה זה דורון

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.