מנדי ברגר | יום כ"ד אלול ה׳תשפ״א 01.09.2021

הרב הראשי לצה"ל ובכירי הרבנות הצבאית התוועדו בתל-אביב

בכירי הרבנות הצבאית, בראשות הרב הראשי הרב אייל קרים, רבני חילות היבשה האויר והים, וכן בכירי רבני צה"ל מכל בסיסי הארץ, התארחו אמש בהיכל בית הכנסת חב"ד גאולת ישראל להתוועדות חסידית מרוממת, עם הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לתל-אביב-יפו
הרב הראשי לצה
צילום: יח"צ מרכז חב"ד תל אביב

בכירי הרבנות הצבאית, בראשות הרב הראשי הרב אייל קרים, רבני חילות היבשה האויר והים, וכן בכירי רבני צה"ל מכל בסיסי הארץ, התארחו אמש בהיכל בית הכנסת חב"ד גאולת ישראל להתוועדות חסידית מרוממת, עם הרב יוסף גערליצקי שליח הרבי לתל-אביב-יפו.

במהלך ההתוועדות נשא דברים הרב הראשי לצה"ל הרב קרים, כאשר חזר על שיחה של הרבי בנושא התשובה, ועורר את הרבנים הצבאיים לקחת דוגמא מפעילות שלוחי הרבי, שאינם מחכים שיהודי יבוא אליהם בבקשת סיוע או בשאלה בנושאי יהדות, אלא מגיעים מיוזמתם לכל יהודי ולכל חייל.

הרב גערליצקי התוועד עם הרבנים הצבאיים וחיזק אותם בעבודת הקודש רבת האחריות המוטלת על שכמם, כשהוא מדגיש את דברי הרבי על משל "המלך בשדה" בחודש אלול, שהמלך מגיע לשדה דווקא כדי לעורר את אלו הרחוקים מיהדות ומתורה ומצוות ונמצאים ב"מדבר", ו"מראה להם פנים שוחקות".

לבקשת הרבנים סקר הרב גערליצקי בפניהם את מוסדות חב"ד הפרוסים ברחבי העיר ואת מערך הפעילות הנרחב של שלוחי הרבי בכל שכונות העיר, והציג לפניהם כדוגמא את מפת העיר בה מצוינים מאות המוקדים שבהם ייערכו תקיעות שופר לזיכוי הרבים בכל שכונה בעיר. הרבנים הצבאיים התרשמו מהפעילות והעלו הצעה להפיק 'מפה' שכזו גם עבור חיילי צה"ל המשרתים בכל הארץ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.