| יום כ"ג אלול ה׳תשפ״א 31.08.2021

ביטוח בריאות קולקטיב: למה אי אפשר להסתפק בכיסוי הקופה?

בכל זמן אנחנו מתפללים ומבקשים על עצמנו וילדינו, שיזכו תמיד להיות בריאים ושלמים. לצד התפילה החמה, חלק מההשתדלות שלנו היא לדאוג לביטוח בריאות איכותי, שיהיה שם לעת הצורך, יכסה כל הפתעה, שלא תהיה חלילה.
ביטוח בריאות קולקטיב: למה אי אפשר להסתפק בכיסוי הקופה?

בכל זמן אנחנו מתפללים ומבקשים על עצמנו וילדינו, שיזכו תמיד להיות בריאים ושלמים. לצד התפילה החמה, חלק מההשתדלות שלנו היא לדאוג לביטוח בריאות איכותי, שיהיה שם לעת הצורך, יכסה כל הפתעה, שלא תהיה חלילה.

ואם שאלתם את עצמכם מדוע יש צורך בביטוח בריאות בנוסף לביטוח בקופת החולים, ומה נותן ביטוח הבריאות לכל מבוטח, ר' יוסף שמעון, מנהל בסוכנות הביטוח גפן בס''ד משיב על שאלותיכם, ומסביר באופן ברור את כל מה שתמיד רציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול.

"גפן בס''ד מובילה בתחום הביטוחים ועוסקת בתחום למעלה מ 25 שנה במקצועיות ובמסירות, ומעניקה פתרונות ייחודיים בכל ענפי הביטוח". פותח יוסי. "כאשר מדברים על ביטוח בריאות, הנושא

מקבל חשיבות מיוחדת".

מהו ביטוח בריאות פרטי ומדוע הוא נדרש?

"ביטוח בריאות פרטי נועד לכסות את המבוטח במקרים בהם מערכת הרפואה הציבורית לא מספקת מענה. יש לדעת שמערכת הבריאות הציבורית שמשרתת את כלל אזרחי המדינה, אינה כוללת כיסוי מקיף לכל המחלות, ומאופיינת בהמתנות ארוכות לתורים בכל תחום. אדם שמבוטח בביטוח בריאות פרטי, נהנה מזמינות מיוחדת של רופאים ומומחים, הוא זכאי לאשפוזים ממושכים בעת הצורך ולטיפול תרופתי מעבר לסל הבריאות, וגם הטסות לחו"ל וניתוחים שונים, כאשר הוא נצרך לכך. ביטוח בריאות הוא בעצם כיסוי מקיף לכל צרה שלא תבוא, והוא מקנה בטחון נפשי ומבטיח בס''ד שבכל אירוע רפואי יהיה כיסוי מקסימלי.

"יש לדעת שגם אם יש ביטוח של קופת חולים, זהו רובד נרחב ומקיף יותר, ואין מדובר בכפל ביטוחי. המבוטח בביטוח הפרטי מקבל הרבה מעבר למה שמגיע לו מטעם קופת החולים, ובשונה מקופת

חולים, אין כל הגבלה על שם הרופא או המקום בו יקבל את הטיפול לו הוא זקוק. במקרים בודדים, בהם הקופה מעניקה החזר על טיפול או התייעצות רפואית, חברת הביטוח מוסיפה עליו ומכסה את רוב ההוצאה או כולה.

"כל הרבנים ממליצים פה אחד לרכוש ביטוח בריאות פרטי ולקיים בכך את ההשתדלות המרבית לכל מקרה חלילה. אנו עצמנו ליווינו מאות מקרים של משפחות שהצטרפו לביטוח הבריאות ולאחר תקופה מסוימת אחד מבני הבית חלה. הם גילו שהקב''ה סייע להם והקדים רפואה למכה, והם ניצלו ממצבים לא נעימים".

מה ההבדל בין ביטוח בריאות פרטי רגיל לקולקטיב?

"ברכישת ביטוח פרטי, האדם מגיע לסוכן הביטוח ובוחר את הביטוח שלו מתוך 'סל המוצרים' הקיים, תוך התייחסות לכל האלמנטים הנדרשים: תרופות ניתוחים מחלות קשות ועוד. הוא מכניס לפוליסת הביטוח מה שהוא רואה לנכון. ביטוח אנ''ש קולקטיב הוא שונה לחלוטין. סוכן הביטוח מתנהל מול חברות הביטוח, ומגיע עמם למשא ומתן רציני, במטרה להשיג את המקסימום עבור כלל המבוטחים.

הוא איננו מתפשר ומתמקח על רמת המוצרים, על העלות החודשית ועל התמורה לה יהיו זכאים המבוטחים. מכיוון שמאחוריו עומד כוח קבוצתי גדול במיוחד, הוא מצליח להגיע לסיכומים בלעדיים

ובלתי שגרתיים בשוק הביטוחים והביטוח נבנה בשימת לב, תוך שימת דגש על כל ההיבטים. לביטוח הקולקטיב הזה מצטרפים רבבות משפחות שנהנות מהגב האיתן והתנאים הייחודיים.

"באופן כללי, הפוליסות הרחבות, הפרטיות והקולקטיב מורכבות ממאות סעיפים, והכיסויים די דומים. הן כוללות ניתוחים והשתלות בארץ ובחו''ל, תרופות שאינן בסל הבריאות, טיפולים אמבולטוריים-

התייעצויות עם רופאים ובדיקות אבחנתיות. וזו הסיבה שכל הגופים, החברות, המוסדות והקהילות בוחרים בביטוח קולקטיב. בנוסף ישנו יתרון מיוחד, המאפשר את פתיחת הקולקטיב כל כמה שנים על מנת להוסיף לפוליסה את חידושי הרפואה בתחום הניתוחים, התרופות והטיפולים".

מאיזה גיל מומלץ להצטרף לביטוח הבריאות?

"חשוב שאדם יעשה את ביטוח הבריאות כאשר הוא בריא, ולא ימתין שחלילה יחלה. מכיוון שאז הביטוח כבר לא יסכים לבטח אותו. מלבד זאת, כאשר מצטרפים לביטוח הבריאות ומצהירים על בעיה

בריאותית מסוימת שקיימת, הבעיה הזו מוחרגת מהפוליסה והחברה איננה מבטחת אותה. "לכן מומלץ לעשות את הביטוח כמה שיותר מוקדם וכאשר אנחנו בריאים. כל אדם מגיל 18 ואילך רשאי

להצטרף לביטוח, ועד לגיל זה, ההורים יכולים לצרף אותו. ההמלצה הגורפת היא לבטח כל ילד עם לידתו, וזה חלק מהאחריות שלנו כהורים כלפי ילדינו. לא אחת ולא שתיים ראינו כיצד התרחשה בעיה רפואית, והביטוח היה עוגן הצלה משמעותי. כי לפעמים בין רווחה לסבל יש הבדל דק. והאנרגיות שנדרשות מאנשים על השאלה מנין יממנו את הטיפול או התרופה, הן יקרות פי אלף מהביטוח הרפואי החודשי.

"לבעלי ביטוח רפואי משפחתי, חשוב לצרף כל ילד עם הולדתו, מכיוון שאין לנו כל מידע על הולדת הילד ואיננו יכולים לצרפו אוטומטית. "והנה יתרון מיוחד ובלעדי ללקוחותינו בעלי משפחות ברוכות ילדים: בביטוח הקולקטיב שלנו ההצטרפות של הילד החמישי ואילך היא חינמית".

למה יש לשים לב בהצטרפות לביטוח?

"חשוב לשים לב שמלבד לביטוח הבריאות הכללי, ניתן להוסיף עוד אפשרויות שונות, כמו פיצוי בעת גילוי מחלה קשה, מימון טיפולים רגשיים וכו', בתוספת של כמה שקלים. מומלץ לבחון היטב את כל האופציות, ולראות אם יש עוד חלקים העשויים לסייע לכם במידת הצורך". 

להצטרפות לביטוח בריאות 'קולקטיב' צרו קשר:

077-444-7777

>>להצעה לחץ כאן<<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.