מנחם קרביצקי | יום כ"א אלול ה׳תשפ״א 29.08.2021

הדרך הנכונה להצליח במכירות פרונטליות

תקופה של אינסוף מידע חופשי, תחרות קשה בכל ענף, מה הם העיקרים למכירה ושיווק טובים, לקחנו חנות נישתית ובדקנו את הסודות של מודל ההצלחה
הדרך הנכונה להצליח במכירות פרונטליות
קרדיט תמונה: Freepik

ניהול נכון של העובדים

הדבר הראשון שפוגשים הלקוחות בעסק הם העובדים. חשוב לדאוג לכמות עובדים תואמת לכמות הלקוחות יותר מכך חשוב לשים לב לאיכות העובדים והתרומה שלהם לעסק.

בתקופה זו שסובלת מריחוק חברתי חשוב להשקיע בצוות איכותי שאוהב אנשים ומתייחס בכבוד, זה כבר יעשה את העבודה. לפעמים עובד אחד שמתנהל נכון שווה יותר משלושה שמתנהלים בצורה בינונית. לאחר מכן חשוב לוודאות שהעובדים מחוברים לחנות ומאמינים במוצרים אותם הם מוכרים, חשוב מידי פעם לתמרץ את העובדים במילה טובה, ערבי גיבוש ובתוספת תשופר למשכורת, לפי היכולת הכלכלית של המעסיק.

שירות אישי 

שירות אישי הוא חיוני וחשוב במיוחד. מכירים את הכלל 'הלקוח תמיד צודק', צריך להעניק לכל לקוח את כל הכבוד ותשומת הלב הראויים לו, יחד עם זאת חשוב להתנהל בצורה חכמה. הלקוח צריך לדעת מראש כמה הוא הולך לשלם ואיזה מוצרים או שירותים הוא מקבל.

מאזן תקין של הוצאות והכנסות

חשוב להקפיד על רישום מדויק של הוצאות והכנסות, כך תוכלו עם הזמן להקטין את ההוצאות המיותרות, או לחילופין לדחות אותם. לבצע הזמנות מרוכזות מול ספקים גדולים וכדומה. כך גם תדעו נקודות התורפה שצריכות חיזוק בהכנסות

אנימל שופ

ניקח לדוגמה עסק של מכירת אוכל לבעלי חיים, תופעה נפוצה בציבור הכללי שרבים מחזיקים בבתיהם חיות מחמד: כלבים וחתולים, תופעה זו גררה פתיחה של אינספור חנויות אוכל ייחודי לחיות המחמד החנויות מייחדות את עצמם במטרה להיות שירותיים יותר ולתת היצע רחב של שירותים.

באזור הרצליה, יש חנות חיות אחת שתספק ללקוחותיה את כל מבוקשם: אנימל שופ הרצליה.

ניתן לבצע רכישה מקוונת

בעידן שלנו ישנו דגש מיוחד על הנוחות ונגישות. רבים רוכשים את הצרכים שלהם אונליין, חשוב לתת להם אפשרויות סליקה נוחות, אך יחד עם זאת להדגיש מראש מהי מדיניות ההחזרות של הפריטים וליצור גם מערכת להשארת פריטים על מנת לשמור על קשר לאחר מכן עם הלקוחות

בוודאי יצא לכם להגיע למצב שבו אתם נמנעים מלבצע רכישות רק בגלל שאין לכם זמן. בשביל זה חנות אנימל שופ יצרה פלטפורמה דיגיטלית נהדרת שמנגישה את הקניות בצורה מקוונת ומבלי לצאת מהבית.

היכרות מעמיקה עם החומרים

את הידע שצברתם לאורך השנים תעניקו גם ללקוחות שלכם, כך הם יוכלו לדעת שהם בידיים הכי טובות שיש. כאנשי מקצוע מנוסים ומיומנים תמיד תסבירו ללקוחות שלכם מה לעשות בכל שלב. כך הם לא יימצאו את עצמם חסרי אונים אל מול השאלות הרבות שיכולות לעלות בכל תחום. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.