מנדי ברגר | יום כ"א אלול ה׳תשפ״א 29.08.2021

השליח לדנייפר בישר: תלמידי שיעור ג' יטוסו לרבי לתשרי

במעמד רב רושם והתעוררות חולקו תעודות הצטיינות ומענקים כספיים למצטיינים ב'מבצע תורה' הגדול שהתקיים בסוף הקיץ האחרון בישיבת ליובאוויטש אוקראינה לבני השלוחים • השליח הראשי והמד''א בעיר דנייפר, הרב שמואל קמינצקי הפתיע כאשר בישר כי החליט להעניק לכלל תלמידי שיעור ג' בישיבה כרטיסי טיסה לרבי לחודש תשרי
השליח לדנייפר בישר: תלמידי שיעור ג' יטוסו לרבי לתשרי

במעמד רב רושם והתעוררות חולקו תעודות הצטיינות ומענקים כספיים למצטיינים ב'מבצע תורה' הגדול שהתקיים בסוף הקיץ האחרון בישיבת ליובאוויטש אוקראינה לבני השלוחים.

במסגרת המבצע על מסלוליו השונים שנעו בין חמישים לתשעים דפי גמ' עם תוס', נבחנו התלמידים בעל פה על מסכתות בבא מציעא, שבת, גיטין וסוכה, כשההשתתפות המלאה של כלל תלמידי הישיבה במבצע והשקידה יומם וליל בשינון המסכתות היו יוצאות דופן בכל קנה מידה.

את התעודות והמענקים העניקו למצטיינים ראש הישיבה הרב חיים אהרן חזן, המנהל הרוחני הרב אליהו הלוי חפר יחד עם הרב מאיר צבי סטמבלר, יו''ר איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה וחבר וועד הישיבה לבני השלוחים.

הפתעת הכינוס הייתה הודעתו של השליח הראשי והמד''א בעיר דנייפר, הרב שמואל קמינצקי ששלח את ברכותיו באמצעות ווידיאו עקב שהותו בחו''ל לכינוס סיום המבצע תורה והפתיע את התלמידים כשבישר על החלטתו הברוכה להעניק לכלל תלמידי שיעור ג' בישיבה כרטיסי טיסה לרבי לחודש תשרי (!) כששמחתם והתרגשותם של התלמידים המופתעים לא ידעה גבול.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.