שי גמבורג | יום ט"ז אלול ה׳תשפ״א 24.08.2021

השכרת מיניבוס ברשת - טיפים לבחירה נכונה

שי גמבורג, הבעלים של חברת הסעות גמבורג, חברת הסעות מיניבוסים מובילה בתחום כיום, חולק מניסיונו ומשתף במידע מפורט. על התהליך והדברים החשובים שעלינו לשים לב עליהם
השכרת מיניבוס ברשת - טיפים לבחירה נכונה
קרדיט: PEXELS

לקראת החגים, בשל הגידול במספר האירועים, גדל הביקוש לחברת הסעות מיניבוס, דבר שדורש הסעת מיניבוס לאירוע.

רוב האנשים יתחילו בשיטוט ברחבי רשת האינטרנט כדי למצוא חברת הסעות מיניבוס מומלצת. עם זאת, מה שלקוחות תמימים לא יודעים הוא שרשת האינטרנט מלאה מלכודות רבות. ישנם אתרי אינטרנט רבים, אשר מתחפשים לחברות הסעה במיניבוס לגיטימיות, אך למעשה אתרים אלה הם מלכודות ״לידים״ משומנות.

לשם כך התייעצנו עם שי גמבורג, הבעלים של חברת הסעות גמבורג , חברת הסעות מיניבוסים  מובילה בתחום כיום, וביקשנו ממנו לחלוק מניסיונו ומידע מפורט. על מה עלינו לשים לב, ולמה עלינו לשים לב באופן מיוחד.

שלב ראשון - האם מדובר באתר אמיתי?

בדוק אם מדובר באתר של חברת הסעות מיניבוס אמיתית או באתר בדוי. הבדיקה פשוטה, עליך לשאול את הנציג שענה למספר הטלפון המוצג באתר על שם החברה ומספר ה-ח.פ (מספר חברה פרטית) המוצג ברשות המסים. שימו לב! חברת ההסעות האמיתית תמיד תהיה חברה בע"מ, לא עוסק מורשה - כלומר מספר מזהה החברה בין 9 ספרות יתחיל מ -516-510. לדוגמה: המספר ח.פ של רנט א באס ישראל בע״מ הוא -516148046.

שלב שני - האם מדובר באתר של חברת קידום אתרים?

ברגע שנעבור את המבחן הזה ונאשר שאכן מדובר בחברה בע"מ, כשאתה מוצא חברת הסעות שמצאה חן בעיניך, ניכנס לשלב השני: אתר האינטרנט , בדיקה פשוטה מיהו הבעלים של הדומיין . מזה דומיין? דומיין הינו כתוב אתר האינטרנט . הבדיקה מתבצעת בכך שנקליד בגוגל whois , ואז נגיע לאתר של איגוד האינטרנט הישראלי. שם נגלה מי בעלי האתר. לדוגמה אם תקלידו את הכתובת של האתר שלי rentabus,  באתר whois תגלה שהדומיין הוא בבעלותי.

אל תוותר על המבחן הזה. אתה עשוי לגלות ששם הדומיין אינו בבעלות חברת הסעות מיניבוס אמיתית, אלא חברת פרסום/חברת שיווק/סוכנות קידום אתרים בגוגל קידום אתרים.

שלב שלישי -  אישור קיום ביטוחים

השלב השלישי-בקשה לבדיקת מסמך קיום ביטוחים. מסמך זה מאשר כי לחברה  להסעות המיניבוסים יש ביטוח למקרה שאחד הנוסעים יחליק או יחבל במהלך שהותם במיניבוס. חברות הסעות מיניבוסים רבות נעזרות בקבלני משנה, דבר נפוץ ומקובל. תעודת הביטוח מספקת גם ביטוח לקבלן, למקרה שהביטוח שלו פג תוקף.

שלב אחרון - אתרי השוואת מחירים, מומלץ להתרחק

לאחרונה שמנו לב לתופעה מטרידה, שוק ההסעות של ישראל תמיד היה פופולרי בקרב חברות קידום אתרים ומשרדי פרסום אותן חברות קידום בגוגל מסתתרות תחת מסווה של אתר השוואת מחירים לגיטימי. האתר יבקש מידע מפורט לקבלת הצעות מחיר מחברות הסעות שונות, מיד שתשאירו הודעה תקבלו מבול של פניות מאנשים, ספק חברות.

עכשיו נשאל - מי יפקח על הנהגים האלה? מישהו בדק האם יש לו רישיון להסעות? החזון הכלכלי אתרים אלה הוא ברור מאוד: הם גובים 16-22 ₪ עבור כל "ליד חם", כך שלמעשה, על ידי השארת פרטי המתעניין, הרווח של אותו אתר הוא 48-66 ₪ לפני מע"מ, נכיוון שהם מפנים את ההצעה ל 3 ״ספקים מומלצים״ שונים לטענתם .

לסיכום - מדוע לבחור בחברת הסעות לגיטימית? למרות שנדמה כי אתרים אלה נחשבים למענה אידיאלי מהיר וזמין, לא לוקחים סיכון כל עוד מדובר בביטחון חיי אדם!

חברת הסעות אמינה ניתן להשיג דרך המלצה מאדם מהימן, דרך חוות דעת ברשתות חברתיות, בפורומים וכדומה. אפשר לשאול את הילד או הילדה במחנה הנוער שיבדקו עם המרכז עם איזו חברת הסעות הם מקושרים וכולי.

וניתן גם להתייעץ איתי - שי גמבורג

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.