מערכת COL צעיר | יום ט"ז אלול ה׳תשפ״א 24.08.2021

הוריקן 'הנרי': שיטפונות עזים חוללו הרס רב במדינת טנסי

תמונות וסרטונים שמגיעים ממדינת טנסי שבארצות הברית, מציגים מראות כואבים של בתים הרוסים, מכוניות מרוסקות ונזקים רבים אחרים. גם כעת, עסוקים כוחות החירום בפעולות עזרה והצלה • סרטונים כמו אלו שמגיעים מטנסי תועדו בימים אלו גם במדינות רבות אחרות בעולם  
הוריקן 'הנרי': שיטפונות עזים חוללו הרס רב במדינת טנסי
צילום מסך

עשרות נעדרים הוכרזו בימים האחרונים במדינת טנסי שבארצות הברית. הסופה 'הנרי' שפגעה במדינות רבות לאורך החוף המזרחי של ארה"ב, הגיעה גם לטנסי, ושם הצליחה לחולל נזק רב.

בתוך פחות מיממה, ירדו במחוז המפיס שבמדינה 43 ס"מ של גשם – כמות עצומה שכמותה לא ראתה טנסי שנים רבות. באזור האסון, בו גרם הגשם להצפות ושיטפונות נפגעו בתים רבים שיושביהם נותרו ללא קורת גג.

ההרס הרב ניכר בכל פינה; כבישים נהרסו, רשתות הסלולר קרסו ועמם יחד קווי הטלפון. כוחות הצלה הוזנקו לאזור והם תרים מאז האסון אחר לכודים ונעדרים שלא הספיקו להימלט מהסערה בזמן. על פי הדיווחים, רבים מהלכודים נמצאים בשכונות בהם עלו ההצפות במהירות גבוהה, שלא הותירה די זמן לתושביהם להימלט על נפשם.


השטפונות בטנסי. צפו


תמונות וסרטונים שמגיעים מטנסי, מציגים מראות כואבים של בתים הרוסים, מכוניות מרוסקות ונזקים רבים אחרים. גם כעת, עסוקים כוחות החירום בפעולות עזרה והצלה; בראש ובראשונה ללכודים הזקוקים לחילוץ, ויחד עם זאת גם לתושבים הרבים שאיבדו את רכושם וביתם וכעת זקוקים לעזרה וסיוע.

בימים אלו, תועדו שיטפונות במספר מוקדים בעולם, וביניהם מקסיקו, רוסיה וטנזניה. סרטונים כמו אלו שמגיעים מטנסי תועדו גם שם, וכולם יחד מביאים אותנו להכרה המופלאה בהשגחתו הניסית של הקב"ה על ארץ הקודש אשר "תמיד עיני ה' אלוקיך בה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.