שלמה מן | יום ט"ז אלול ה׳תשפ״א 24.08.2021

המועדונים של חב"ד: שבת בלתי נשכחת של המדריכות - בחברון

סדר ניגונים במדריגה השביעית, סיור מודרך בעיר האבות, סדנאות ייעודיות, התוועדויות אל תוך הלילה: עשרות המדריכות של מועדוני המעשים הטובים, הפועלים מטעם ארגון הנוער חב"ד בראשות הרב אלימלך הרצל, התכנסו יחד לשבת בלתי נשכחת בחברון. COL עם סיקור ותיעוד בלעדי
המועדונים של חב
תמונות: באדיבות המצלם

עשרות בנות חב"דיות צעירות, המדריכות ב"מועדוני המעשים הטובים" של ארגון 'נוער חב"ד' ברחבי הארץ, ופועלות בקרב בני הנוער מהמגזר הכללי, התכנסו בסוף השבוע האחרון לימי היערכות לקראת שנת הלימודים החדשה, בקריית ארבע בחברון, ובמרכזם - שבת חווייתית ובלתי נשכחת סמוך למערת המכפלה.

סניפי המעשים הטובים, החלו לפעול בשנת תשמ"ח בראשות הרב אלימלך הרצל, והם פועלים כיום במסגרת ארגון נוער חב"ד. כ-300 סניפים פרוסים ברחבי הארץ לילדים מהמגזר הכללי, בניהולה של הגב' פרדי ברוד.

במועדונים, מעבירים תוכן יהודי וחוויתי לילדים צעירים, כאשר הארגון מספק את כל מה שנדרש להצלת המועדון.

כאמור, בשבת האחרונה התכנסו יחד חלק ממדריכות המועדונים בחברון. השבת עברה מתוך התעלות מיוחדת והתוועדויות חסידיות אל תוך הלילה. עם המדריכות התוועדו, בין היתר, הרב דני כהן, משלוחי הרבי בחברון, הרב רפאל פרוד, הגב' חני ירס, ור' יאיר בורוכוב, מנכ"ל ארגון הנוער חב"ד. נכחה גם הגב' חיה ולס, מזכ"לית הארגון.

במהלך השבת התקיים סדר ניגונים מרגש ועוצמתי בבית משפחת כהן עם השליחה הגב' בת שבע כהן. על "המדרגה השביעית", הידועה בסגולתה, ליד מערת המכפלה התקיים מעמד ההבדלה וכן שיעור תורה מיוחד. כן קיבלו המדריכות סיור מודרך בחברון ושלל פעילויות חסידיות.


לצפייה בוידאו ממוצאי השבת (לנשים ובנות בלבד) > לחצו כאן


ימי ההיערכות נמשכו ביום ראשון, בו הועברו בפני הבנות סדנאות ייעודיות הנוגעות להפעלת מועדון ולהדרכה. בשעת צהרים של יום ראשון נחתם המעמד בבאנקעט מפואר וחגיגי, שבו גם הוגרלו חפצי ערך בין הבנות וחולקו תעודות. את השבת ארגנה גני וילנקין.

בארגון מספרים על תגובות נלהבות שהתקבלו על השבת הייחודיות. "הבנות מאוד מאוד נהנו, הן הגיעו עם אורות כמו קעמפ של 10 ימים. אפילו בשבת בנות השליחות לא נהנו כמו בשבת זו", כתבה אחת האימהות.

אחרת הגיבה: "חייבת לומר שהבת שלי חזרה מהשבת בחברון כשהיא גדושה בחוויות ובמטען גשמי ורוחני שקשה להגדיר במילים. היא קבלה כל כך הרבה, ועדיין לא סיימה לחלוק איתנו את כל החוויות המעצימות. בטוחה שזה אחרי מחשבה עמל והשקעה גדולים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.