שלמה מן | יום ט"ו אלול ה׳תשפ״א 23.08.2021

בנות שאחראיות לעתיד של חב"ד התוועדו והתכוננו לשנת 'שמיטה'

מנהלות סניפי בת מלך, הפועל תחת ארגון הנוער חב"ד, התכנסו בכפר חב"ד לכינוס היערכות לקראת שנת השמיטה שבפתח. הוצגו בפניהן התכניות. COL מגיש סיקור נרחב וגם כמה תמונות
בנות שאחראיות לעתיד של חב
תמונות: באדיבות המצלם

באולם ה'רשת' בכפר חב"ד, שעוצב בהדר, התכנסו בשבוע שעבר עשרות רכזות ומנהלות סניפי 'בת מלך', שע"י 'ארגון נוער חב"ד', ברחבי הארץ, לערב היערכות והעצמה לקראת שנת הלימודים החדשה.

במהלך הערב נחשף בפני הרכזות, הפועלות בהתנדבות בכל ימות השנה עם בנות חב"ד הצעירות, הנושא השנתי שילווה השנה את הפעילות - גיבורות השנה, שישלב מסרים משנת השמיטה שאליה נכנסים. את פריסת החומר השנתי כתבה השליחה הגב' חני וילהלם מאודסה.

את עשרות המדריכות, שהגיעו, קידמה תפאורה מושקעת ויוקרתית. כל משתתפת קיבלה תג אישי וחוברת נהלים מרהיבה. הג' מלי הלפרין, רכזת הסניפים והאחראית על גיוס הרכזות ולקשר איתן במהלך כל השנה,
קיבלה את כולן בדברי ברכה, קראה את פרקי התהלים של הרבי והרבנית ושיתפה בהתרגשות של פתיחת שנת הפעילות החדשה.

בהמשך נשאה דברים מנהלת הארגון, הגב' חני גרינברג, שקראה למנהלות הסניפים והרכזות מכתב של הרבי למדריכות בקעמפ אמונה. גב' גרינברג דיברה על כך שמאוחרי כל מרכזת ניצב סניף שלם(!) חניכות, מדריכות, אמהות וצוות בית הספר ושכל הזכות והאחריות היא עליהן. עוד הרחיבה על הברכות שהרבי מעניק למדריכות ללא ספק ומאמין בהן.

שליח הרבי הרב בנימין וילהלם נשא הרצאה מדהימה בפני הבנות. הוא ירד לעומק של הנושא השנתי, ודיבר על הכח של כל נערה בדור השביעי, הקשורה לנשיא השביעי, להביא לאלף השביעי - הגאולה. עוד הרחיב הרב וילהלם בקשיים ובאתגרים העומדים בפני כל בת ובכח המיוחד שיש לכולן בשנת השמיטה - להיות גיבורות ולהביא גאולה.

הרב וילהלם הדריך את הרכזות, שיש להסתכל על כל חניכה ומדריכה ב'משקפיים' של הרבי, והכוונה - לראות בכל אחת ואחת "ארץ חפץ" - מלאה באוצרות טמונים.

הגב' חיה פקשר, רכזת הפעילות והתוכן של הארגון, הנחתה את הערב וקיימה פאנל מרתק עם מרכזות וותיקות בארגון ששיתפו מנסיונן בניהול סניף. 
הגב' מירי סגל אחראית המשרד הסבירה לרכזות על נהלי הכספים, הנסיעות וכל הקשור למשרד ולציוד.

חלק נכבד מהארוע הוקדש לנושא הבטיחות. הגב' מלי הלפרין שיתפה בדוגמאות מהעבר, ובכלל במקומות דומים, ופירטה כללי יסוד למען ביטחונן של הבנות.

הגב' שלהבת הורביץ העבירה סדנא של מנהיגות וניהול צוות. נתנה לרכזות כלים ועוצמות לתפקיד הגדול שלקראתן הן צועדות. הארוע כולו שודר בזום לרכזות בחו"ל או לכאלו שלא יכלו לבוא בגלל מגבלות הקורונה.

"הרגשתי שנכנסתי מישהי אחת ויצאתי מישהי אחרת. עם המון אחריות, בגרות וכח לקראת השליחות החשובה בהדרכת בנותיו של הרבי", סיכמה אחת המרכזות, "הלוואי וניישם את הנושא השנתי, נתגבר ונביא גאולה!".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.