מערכת COL | יום ט"ו אלול ה׳תשפ״א 23.08.2021

ביתר עלית: הדברים שההורים החב"דיים מחפשים בגני הילדים

סקר מפתיע: עשרות הורים חב"דיים בביתר התבקשו לענות מה הדבר שהכי חשוב להם לקבל מגני הילדים • מה היו עשר האפשרויות ומי השתיים שניצחו בפער משמעותי? • וגם: לא מעט משפחות רשמו את בנותיהן לרשת בעקבות ההנחה המשמעותית שנחשפה כאן בשבוע שעבר
ביתר עלית: הדברים שההורים החב
בתמונה: גן 'עטרת חיה מושקא'

סקר מיוחד וראשון מסוגו שערכה רשת גני 'עטרת חיה מושקא' – הרשת המקצועית הפועלת עבור הציבור החב"די בביתר גילה מה הם שני הדברים החשובים ביותר שהורים חב"דיים ירצו שגן הילדים יעניק לילדיהם. 

בסקר שנערך בקרב עשרות הורים הם התבקשו לבחור שתיים מתוך עשר הסיבות הבאות: "שהבת שלי תהיה עטופה בחום חסידי", "אקלים סביבתי חדשני ומטופח", "שהילדה שלי תממש את היכולת שלה", "שהבת שלי תהיה בידיים מקצועיות", "שהבת שלי תלך בשמחה לגן", "שהבת שלי תגיע מוכנה לבית הספר", "שהבת שלי תגדל חסידית ומקושרת לרבי", "שיהיו קשובים לצרכים של הבת שלי", "שיעצימו את הבת שלי", וכן "שיעניקו ביטחון לבת שלי".

שתי הסיבות שנבחרו בפער משמעותי מהאחרות היו "שהבת שלי תהיה עטופה בחום חסידי" וכן "שהבת שלי תהיה בידיים מקצועיות". 

ב'עטרת חיה מושקא' אומרים: הסקר הזה העניק לנו פידבק משמעותי באשר לרצון של רוב ההורים, ושמחנו לראות כי הם בחרו בדיוק בסיבות שהכי חשובות לנו ולצוות המקצועי. 

ההצלחה הפדגוגית של הצוות החינוכי ברשת הגנים מצטרפת להחלטה משמעותית של הנהלת הגן רק מהשבוע שעבר, לפיה עלות הגנים להורים תקוצץ בלא פחות מ-40% ותעמוד על 120 שקלים בלבד לחודש במקום 200 עד כה. 

בעקבות ההנחה רשמו לא מעט משפחות את בנותיהן לגן, וברשת אומרים כי נותרו עוד מספר מקומות אחרונים, למהירי החלטה, ללימודים שמתחילים היום.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.