שלמה מן | יום י"ב אלול ה׳תשפ״א 20.08.2021

התכנסו עד הבוקר בכפר: נציגות 'בנות חב"ד' מוכנות לשנת פ"ב

התוועדות עם השליח, הרקדה, הצגת תכניות לתשרי ולשנה הקרובה: 130 נציגות ורכזות ארגון בנות חב"ד שתחת ארגון הנוער חב"ד ברחבי הארץ התכנסו בכ]ר חב"ד והתכוננו לשנת תשפ"ב
התכנסו עד הבוקר בכפר: נציגות 'בנות חב
תמונות: באדיבות המצלם

עם פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך, כ-130 נציגות ורכזות "בנות חב"ד, הפועל תחת "ארגון הנוער חב"ד, מכל רחבי הארץ, התכנסו בכפר חב"ד במדרשת מעיינותך, לאש לילה חוויתי שהפך במהירות להתוועדות סוחפת ולהתווית תכנית פעולה לקראת השנה הקרובה.

במהלך השנה פועלות הרכזות בקרב הבנות בבתי הספר של חב"ד. הן עובדות בהתנדבות מוחלטת, סביב השעון, ומשקיעות את נשמתן ומרצן בפעילות עם הבחורות הצעירות. בליל חמישי השבוע, רגע לפני שהן מתחילות את השנה, הן נהנו מערב עוצמתי שנמשך עד שעות הבוקר המוקדמות.

את הערב פתחה מילכה כהן, מ"מ רכזת הסניפים הגב' שטרני בורקיס, ששיתפה את הבנות בכל החידושים המיוחדים של הפעילות לשנת תשפ"ב, ועל ההשקעה והמחשבה הרבה שנעשו כדי שכל נערה תרגיש שייכת "לארגון של הרבי!"

מנהלת הארגון, הגב' חני גרינברג, קראה עם הבנות את הפרקים של הרבי והרבנית, וחיזקה את הנציגות והאחראיות בכח שהרבי נותן להם. היא הדגישה שעליהן מונחת הצלחת הארגון בכל סניף ובכל כיתה. הגב' נחמי לויטין שיתפה את הבנות בפעילות הגדושה הממתינה להן בחודש תשרי.

בשעות המאוחרות של הלילה, התוועד עם הבנות שליח הרבי הרב אשר קריצ'בסקי. במהלך הערב התקיימה תכנית מושקעת וחסידית, שלוותה בהרקדה עם שירי בנות חב"ד האהובים מכל השנים, בהפקת ח. קנייבסקי ור. הורביץ.

את הלילה הארוך, שהיה מושקע עד לפרטים הקטנים עם תכניות חסידיות, מעצימות ומגבשות, והתקיים לפי הנחיות התו הירוק, הפיקה הנהלת הארגון: הגב' פייגי גולדשמיד, הגב' נחמי לויטין, מילכה כהן ואסתי ירס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.