שלמה מן | יום י"ב אלול ה׳תשפ״א 20.08.2021

30 שנות שליחות באוניברסיטה העברית • אירוע מרגש בירושלים

אחרי שלושים שנות שליחות באוניברסיטה העברית בירושלים, בברכה מיוחדת של הרבי, קיים השליח הרב יוסף איבערט ערב מרגש בהשתתפות עשרות ידידים, בוגרים, בני משפחה ואנשי סגל. הלחיים נשפך כמים, והזכרונות צפו ועלו. בזה אחר זה קמו ועלו נציגי הסטודנטים ושיתפו את החברים והקהל בחוויות מרגשות מימיהם בין כתלי בית חב"ד. COL מגיש סיקור ותיעוד
30 שנות שליחות באוניברסיטה העברית • אירוע מרגש בירושלים

עשרות ידידים, בוגרים, בני משפחה ואנשי סגל התכנסו לציון 30 שנות שליחות של הרב יוסף הכהן איבערט ורעייתו, באוניברסיטה העברית בירושלים.

היה זה ערב מרגש, שסיכם 30 שנות עשיה ענפה בקרב אלפי סטודנטים מהארץ ומהעולם.

הרב איבערט היה הראשון שהקים בישראל, בברכה מיוחדת של הרבי בשנת תנש"א, פעילות קבועה בקרב הסטודנטים, במתכונת המוכרת ברחבי העולם גחב"ד בקמפוס.

בשל התחלואה המתגברת נערך הערב באוויר הפתוח ובמתכונת מצומצמת אך רבים צפו והשתתפו בו באמצעות הרשת.

כבר בכניסה ניתן היה להבחין בהתרגשות המיוחדת שעטפה את באי האירוע. הלחיים נשפך כמים, והזכרונות צפו ועלו. בזה אחר זה קמו ועלו נציגי הסטודנטים ושיתפו את החברים והקהל בחוויות מרגשות מימיהם בין כתלי בית חב"ד. על הפעם הראשונה בה הגיעו לסעודת השבת, על הערכים שהם ינקו אז וממשיכים להעביר לילדיהם גם היום, על התוועדויות בלתי נשכחות ועל שיחות קטנות במטבח שנתנו את הכח להמשיך במירוץ החיים.

הערב היה גם הזדמנות מרגשת לציין את הצטרפותם של שני שלוחים חדשים למערך השליחות באוניברסיטה: הרב מענדי איבערט והרב נועם בן חמו. כל אחד מהם פועל בתחומו גדולות ונצורות בהעצמת הפעילות ובהגעה לקהלים חדשים ומגוונים.

במרכז הערב, ובליווי מצגת תמונות מרגשת, הציג השליח הרב מענדי איבערט, את הדרך שעבר בית חב"ד מאז היציאה לשליחות בברכת הרבי באלול תנש"א עד ימינו אלה, ועל תוכניות ההתפתחות להמשך.

את הערב כיבדו בנוכחותם: המרא-דאתרא, הגה"ח הרב אברהם מיכאל הלפרין, חבר בית דין רבני חב"ד בארה"ק המלווה את פעילות בית חב"ד שנים ארוכות, והגאון רבי ברוך שרגא, ראב"ד ירושלים ורבה של הגבעה הצרפתית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.