מערכת COL | יום י"א אלול ה׳תשפ״א 19.08.2021

צלי מזרחי על התחלואה בנחל'ה: "אין בית אשר אין שם..."

"המצב בנחלת הר חב"ד לא טוב וזוהי אמירה עדינה", מתאר מ"מ ראש העיר קריית מלאכי בצלאל מזרחי את תמונת המצב בעירו וקורא לחסן גם את בני הנוער מעל גיל 12 • הוא משתף בנסיונו האישי, כשתפס את הנגיף פעמיים, אחת לפני החיסונים, ואחת לאחריהם, אבל ההבדל היה משמעותי • "רוב החולים המחוסנים בנחל'ה קיבלו זאת בצורה קלה יחסית. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הם לא היו מחוסנים"
צלי מזרחי על התחלואה בנחל'ה:
כותב השורות, מ"מ ראש העיר קרית מלאכי ר' בצלאל מזרחי

בצלאל מזרחי, טור למוסף החדשות של 'כפר חב"ד'

המצב בנחלת הר חב"ד לא טוב וזוהי אמירה עדינה.

נגיף הקורונה (או נגיף הדלתא, כמו שבנט קורא לו), מדבק ומכה ללא רחם, אני נתקל בתושבים בני 40-60 שנדבקו בנגיף, על אף שהתחסנו פעמיים, חלקם קיבלו זאת בצורה קלה, עם תסמינים קלים בלבד אבל יש לא מעט אנשים שקיבלו זאת בצורה מאוד לא נעימה בכלל!!! אנשים מתארים את הגוף שלהם כמו סמרטוט, אין להם כוח לכלום לחלקם יש כאבי ראש עזים וחום, תשישות רבה.

יהיו שיאמרו, הנה החיסון לא עובד, רוב החולים בנחלה ובקרית מלאכי המחוסנים שנדבקו, קיבלו זאת בצורה קלה ייחסית. אינני רוצה לחשוב מה היה קורה אם הם לא היו מחוסנים. החיסון טוב ויעיל אבל לא לזמן רב, ולכן מומלץ מאוד להתחסן בפעם השלישית על מנת להגביר את הנוגדנים. 

ההודעה שאני חיובי, החזירה אותי בבת אחת שנה אחורה, אז חליתי בצורה קשה עם 39.5 חום, כאבי ראש נוראיים במשך תשעה ימים שכבתי במיטה ללא רצון ויכולת לקום. לפני כחצי שנה התחסנתי, וכעת נדבקתי שוב, ההדבקה לבני הבית הייתה ע"י הילדים, בניגוד אלינו המבוגרים, הילדים בכלל לא פיתחו תסמינים, אבל לי היו תסמינים קלים בלבד. חום של 37.5 למשך יומיים וקצת שיעולים, ב"ה כבר יצאתי מזה. 

תושבים יקרים, בכל עניין רפואי, הרבי היה מורה להתייעץ עם רופא ידיד, בנחלה יש לנו רופא ידיד ד"ר טל ניר הי"ו, הוא ממליץ בחום רב להתחסן.

 המד"א הרה"ג הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א, מורה לשמוע לרופאים ולכן המד"א ממליץ לכולם ללכת להתחסן. המד"א בעצמו התחסן עם המנה השלישית, כמו"כ ד"ר טל ניר התחסן, כולנו רואים שגם בעולם עשרות מליונים מתחסנים וב"ה צריך להודות לקב"ה שנתן תרופה למכה ויש את האפשרות להתחסן.

רק לא מזמן חזרנו לבתי הכנסת, להתוועדויות, לשיעורים וכו', אם אנחנו רוצים כמה שיותר לחזור לשיגרה, אנחנו צריכים לחסן את ילדינו מגיל 12 ומי שניתנת לו האפשרות לקחת מנה שלישית שיקח. ובינתיים להקפיד על מסכות וריחוק חברתי, עד שנחזור להיות עיר ירוקה. בנוסף לכך, מי שיש לו ילד או בוגר שהחל לפתח אחד מהתסמינים, שיקח בבקשה את כל בני הבית להיבדק, כבר קרו מקרים רבים, שילד אחד חולה הצליח להדביק משפחות שלמות דרך החברים. ולכן בקשתי מכל אחד שיקח אחריות על עצמו וב"ב, אם יש ספק, אין ספק.

כולנו זוכרים את הימים הקשים של לפני שנה וחצי איך הקורונה היכתה בציבור החרדי בניורק בכלל ובקהילת חב"ד , טובי הקהילה נפטרו בחטף מהנגיף, אז לא היה עדיין את החיסון, אבל היום שיש את המתנה מבורא עולם של החיסון, הרופאים והרבנים ממליצים מאוד להתחסן, אז רוצו להתחסן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.