חרדים10 | יום י' אלול ה׳תשפ״א 18.08.2021

אביגדור קהלני ממיטת חוליו: "אני חי, אני פה ואנצח"

השר לשעבר תא”ל במיל’ אביגדור קהלני, המאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב בתל אביב, פרסם בצהרים (רביעי) סרטון ממיטתו בבית החולים שבו הכריז: ״אני חי, אני פה ואני אנצח” • הרב יוסף גערליצקי, רב קהילת חב"ד ושליחו הראשי של הרבי לתל-אביב יפו, פנה לחסידי חב"ד להוסיף באמירת תהילים, לזכותו ולרפואתו של 'ידיד חב"ד'
אביגדור קהלני ממיטת חוליו:
אביגדור קהלני ממיטתו במרכז הרפואי 'איכילוב' (מתוך הוידאו)

‘גיבור מלחמות ישראל’, השר לשעבר תא”ל במיל’ אביגדור קהלני, המאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב בתל אביב, פרסם בצהרים (רביעי) סרטון ממיטתו בבית החולים שבו הכריז: ״אני חי, אני פה ואני אנצח”.

קהלני אושפז באיכילוב לאחר שסבל מזיהום בעקבות חיידק טורף.

קהלני אמר: ”אז כפי שאתם רואים אני חי, אני פה ולא מתכוון ללכת לשום מקום. אני מרגיש בסדר, יש כאבים בגלל משהו שאני נאבק איתו כרגע. אין פה סכנת חיים.

”יש כאבים חזקים מאוד. אני רוצה להודות לכל מי שהתעניין בשלומי, אני לא יכול להגיב להודעות של כולם. הטיפול שלי יוצא מן הכלל ואני מודה לבית החולים איכילוב. אני נמצא בבית חם ואוהב. אני אנצח”.

מבית הרפואה נמסר אתמול בצהריים כי לא נשקפת סכנה לחייו.

בנו, דרור קהלני, שוחח הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103: “עדיין מנסים לאתר את המיקום של החיידק האיום הזה. הוא בהכרה, זה התחיל מכאבי גב איומים. הוא יצא מסכנת חיים ונמצא במצב יציב”.

“תודה רבה על התפילות והדאגה, מצבו כרגע יציב”, אמר בנו של קהלני, ”הוא בהכרה והוא על משככי כאבים כדי להוריד את רמת הכאב, שהיא פשוט לא אנושית.

“יש כאן השתלשלות עניינים לא ברורה. זה התחיל איפשהו מכאבי גב איומים. בהתחלה חשבו שנתפס לו הגב, ואחר כך הבינו שזה חיידק. מנסים לתת את הטיפול הנכון, הוא לא בסכנת חיים. יוציאו אותו מטיפול נמרץ”.

הרב יוסף גערליצקי, רב קהילת חב"ד ושליחו הראשי של הרבי לתל-אביב יפו, פונה לעם ישראל ובמיוחד לחסידי חב"ד בקהילות חב"ד בארץ, לשלוחים ולתלמידי מוסדות החינוך בתל-אביב, להוסיף באמירת תהילים, לזכותו ולרפואתו של ידיד חב"ד, 'גיבור ישראל' תא"ל במיל' והשר לשעבר אביגדור קהלני, המאושפז עקב מצבו הבריאותי בבית-הרפואה 'איכילוב' בת"א.

"מר אביגדור קהלני הוא ידיד אמת של שלוחי הרבי ושל מוסדות חב"ד בתל-אביב", כותב הרב גערליצקי, "יהודי שעם ישראל כולו חייב לו המון על מסירות-נפשו, ובפרט אנו שלוחי הרבי בתל-אביב חייבים לו על פועלו ועל עזרתו בייסוד קמפוס מוסדות החינוך "אהלי מנחם" חב"ד בתל-אביב.

אנא הרבו בתפילה לרפואתו השלימה והמהירה של אביגדור בן שרה, שיוכל לחזור לבריאותו המלאה ולפעילותו המסורה", מסכם הרב גערליצקי.

צפו בוידאו (מתוך אתר הפייסבוק של המרכז הרפואי איכילוב):

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.