| יום י' אלול ה׳תשפ״א 18.08.2021

בעיר האבות לא עוצרים ובונים את החינוך של הדור הבא

בימים אלה נפתחת שנת הלימודים ה'תשפ"ב במאות מוסדות חינוך של חב"ד ברחבי הארץ. בתלמודי התורה ובישיבות שוקדים רבבות תלמידים על לימודם כבר מר"ח אלול ובימים הקרובים יצטרפו אליהם רבבות תלמידות בבתי הספר היסודיים, בתיכונים ובמכללות.
בעיר האבות לא עוצרים ובונים את החינוך של הדור הבא

אחד המוסדות המיוחדים והמסקרנים הוא ללא ספק בית הספר חב"ד לבנות בקריית ארבע. בית הספר שהוקם לפני שלוש שנים עם 8 תלמידות בלבד צמח במהירות וכיום לומדות בו לא פחות מ-120 ילדות! ה תלמידות, תושבות העיר, מקבלות חינוך חסידי שורשי עם ערכים של אהבת ישראל ואהבת ארץ ישראל.

מדי שנה עוד ועוד משפחות (מרביתן מהקהילה המקומית ולאו דווקא מאנ"ש) מגלות את החינוך האיכותי, את הכלים הפדגוגיים המתקדמים ומעל הכל את הצוות המסור והאווירה הייחודית השוררת בית הספר. אחת האמהות, למשל, מספרת לנו: "גם בעלי וגם אני עצמי לא הגענו מבתים חב" דיים, אולם שמחנו כל
כך לגלות מקום שבו עבודת ה' תופסת מקום מרכזי!" .

כבית ספר "צומח", הכיתות הראשונות פעלו בתוך מבנה בית חב"ד המרכזי בקריית ארבע, בהנהלת השליח הרה"ח ויקטור עטיה שיחי'. בכל שנה, עם הוספת כיתה חדשה התפרשה הפעילות על עוד ועוד שטחים במבנה וכעת לקראת פתיחת הכיתה הרביעית נוצר הכרח ל"ופרצת" - הקמת כיתות חדשות לצד המבנה המקורי.

בהובלת השלוחים הרב דני כהן והרב רפאל (פולע) ברוד, ובאופן של "לכתחילה אריבער" החלה הקמת הכיתות בשטח. בימים אלה נרתמים ידידי המוסד מהעיר, מהאזור ומכל רחבי הארץ לסייע בהרחבת וביסוס בית הספר, ובמימון עבודות הבנייה. "אם מישהו חושב שבית ספר זה רק מקום שאליו באים כדי ללמוד ותו לא, אנחנו מזמינים אותו להכיר את התלמידות שלנו ואת משפחותיהן" מספר הרב
ברוד בעיניים נוצצות - "בית הספר הוא פשוט מגדלור, שמכניס חיות חסידית למשפחה כולה! אנחנו רואים בחוש את ההשפעה העצומה של חינוך חב"די ולא מפסיקים לקבל משובים חמים מהורי התלמידות. המסע הזה חייב להימשך!

אנא, הירתמו מכל הלב ועזרו לנו להמשיך ולגדול"

>>לשותפות בפרויקט<<

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.