יום ח' אלול ה׳תשפ״א 16.08.2021

צפו: הכותבות של הירחון 'לבנות' התכנסו בכפר חב"ד לערב מרתק

בכל השנה הן משקיעות, כותבות בהתנדבות בירחון "לבנות" שיוצא לאור מטעם "ארגון נוער חב"ד" בראשות הרב אלימלך הרצל, ושינה את פני בנות הנוער של חב"ד בישראל בשנים האחרונות; אמש הן התכנסו בכפר חב"ד להתוועדות אל תוך הלילה וקיימו דיונים ארוכים להמשך וכן הציבו מטרות • כרטיס טיסה הוגרל, שי אישי מפנק חולק והבשורה: מעתה יופיע הירחון גם בחנויות, ולא רק בבתי המנויים
צפו: הכותבות של הירחון 'לבנות' התכנסו בכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

בכפר חב"ד, התכנסו אמש (ראשון) כותבות ירחון 'לבנות', היוצא לאור בידי ארגון 'בנות חב"ד' שע"י 'ארגון הנוער חב"ד', בראשות הרב אלימלך הרצל, בשיתוף פעולה עם שבועון 'כפר חב"ד', 

הירחון הצבעוני והרווי בתוכן, שיוצא בשנים האחרונות אחת לחודש ומצורף למנויי 'כפר חב"ד', נקרא בשקיקה בידי אלפי בנות חב"דיות הממתינות לו בכל חודש מחדש. אמש, כאמור, התכנסו הכותבות להתוועדות אל תול הלילה

את הערב הפיקו רכזת המערכת הגב' רבקה ברוד, עורכת העיתון הגב' פייגי גולדשמיד והעורכת האחראית הגב' חני גרינברג, בעיצובה של הגרפיקאית אפרת פרידמן.

בהתוועדות השתתפו אף נציגי השבועון כפר חב"ד, העורך הראשי ר' אהרן דב הלפרין, המנהל ר' רמי שרעבי, העורך ר' מנחם כהן והסופר הוותיק הרב משה מרינובסקי. כן השתתפו מנכ"ל 'ארגון נוער חב"ד' ר' יאיר בורוכוב, מזכ"לית הארגון חיה וולס ומנהלת 'בת מלך' ו'בנות חב"ד' הגב' חני גרינברג.

במהלך האירוע, שנערך בקפידה ובהשקעה עד לפרטים הקטנים, התקיימו דיונים ארוכות על הכתיבה בעיתון, והוצבו בידי הכותבות, העובדות בהתנדבות בכל ימות השנה וחדורות בתחושת שליחות, מטרות לתקופה הקרובה. הכל הרחיבו בחשיבות שיש בעיתון שכזה, הכתוב בשפה צעירה וקולחת ומטמיע מסרים חסידיים חשובים ובסיסיים לבנות הנוער של חב"ד דוברות העברית.

הרב הלפרין נשא דברים בפני הבנות, שישבו לצד שולחנות ערוכים, והרחיב על הייחודיות שיש בעיתון 'כפר חב"ד' כיום, שמשלב כישרונות צעירים ורוח צעירה לצד שמירת הקווים הברורים וההנחיות הוותיקות.

הרב משה מרינובסקי הרחיב על החשיבות שיש במילה הכתובה, שנשמרת לדורי דורות.

את בשורת הערב העביר ר' רמי שערבי, מהנהלת עיתון 'כפר חב"ד', שבישר כי מעתה יצורף הירחון אף לרוכשים את העיתון בחנויות, בעוד שעד עתה היה מגיע רק לבתי המנוים.

מנכ"ל ארגון נוער חב"ד, הרביעי בגודלו בתנועות הנוער בישראל, הרב יאיר בורוכוב, סיפר לכותבות על דרישות שלום ועל תגובות נלהבות שקיבל מהורים על העיתון. כן סיפר ששמע מאשת חינוך בכירה וותיקה בארץ, שהתבטאה כי היא "מקנאת" כיום בבנות חב"ד, שיש להן חומר כה איכותי בדמות העיתון - מה שלא לא היה בנערותה.

בהמשך הערב התקיימה לבנות סדנת ציור מעצימה על קנווס, וכן כל משתתפת קיבלה שי אישי מפנק. 

בסיום נערכה בין כל הכותבות הגרלה על כרטיס טיסה לרבי. זכתה: מיכל טורנהיים.

צפו בתיעוד.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מתי ייצא עלון "לבנים"?
י' אלול ה׳תשפ״א
הגיע הזמן להרים את הכפפה ולהו"ל עלון חודשי לתמימים. עלון איכותי עם תכנים שנוגעים להם בגילם המתבגר ועוד ברוח חסידית כמובן. ע"ד לבנות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.