מערכת COL | יום ז' אלול ה׳תשפ״א 15.08.2021

בקרוב: אלבום מפואר מ”סיום הרמב"ם העולמי” מול 770

צוות מיוחד עמל בימים אלו על הכנת אלבום מיוחד מ”סיום הרמב"ם העולמי" כפי שנקרא על ידי הרבי, מחזור הארבעים שהתקיים ביום הגדול והקדוש ג' תמוז, בחצרות קדשנו
בקרוב: אלבום מפואר מ”סיום הרמב
מסירת 'אלבום סיום הרמב״ם' לרבי, בשנת ה'תשמ״ט

הרב שמואל פעווזנער

צוות מיוחד עמל בימים אלו על הכנת אלבום מיוחד מסיום הרמב"ם העולמי" כפי שנקרא על ידי הרבי, מחזור הארבעים שהתקיים ביום הגדול והקדוש ג' תמוז, בחצרות קדשנו.

סיום הרמב"ם היה מעמד היסטורי. דבר שחשו כל המשתתפים הן שתים עשרה האלפים שבאו בגופם והן הרבבות שהשתתפו בשידור חי ושידורים חוזרים. מעמד זה יונצח לדורות באלבום מפואר.

יונצח לדורות באלבום מפואר: סיום הרמב"ם ה-40 בחצרות קדשינו


על הייחס המיוחד של הרבי לאלבום הסיום ניתן ללמוד מהיחידות המיוחדת בשנת תשמ"ט של הרב שמואל בוטמאן יו"ר וועד סיום הרמב"ם העולמי, אליה נקרא לחדר הרבי בביתו הפרטי ברחוב פרעזידענט שלא כרגיל כלל וכלל. ביחידות שארכה כחצי שעה הורה הרבי להוציא אלבום כנ"ל ונתן שורה של הוראות בפרטי פרטים. הרבי גם הורה ליום מסויים –שלוש שבועות—שהספר יהיה מוכן.

הוראת הרבי התקיימה במילואה והאלבום היה מוכן בתוך שלושה שבועות! 

קורת הרוח שנגרמה לרבי בעת שהאלבום נמסר לידו, והברכות המיוחדות שהעניק למתעסקים בהו"ל והתורמים היו מיוחדים ביותר. ניכר היה בהם ה"נחת רוח שאמרתי ונעשה רצוני".

לקראת סיום המחזור הראשון, אמר הרבי בשיחה כי חגיגת הסיום כשלעצמה, מלבד החיוב לעשות שמחה לגמרה של תורה, הרי יש לה את מעלת הפרסום וההתרגשות, ורואים שיהודים שמשתתפים בסיום מצטרפים בעצמם למעגל הלומדים.

גם ענין זה ימצא מקום באלבום, ומדור מיוחד יביא בקצרה את התרשמותם של המשתתפים בסיום, וכאן המקום להודיע ולבקש מכל מי שרוצה לחלוק את תחושתו מהמעמד, וכן החלטות שונות הקשורות ללימוד הרמב"ם לשלחם בהקדם לכתובת האימייל [email protected] ויהיה ממזכי הרבים וזכות הרבים תהיה תלויה בו.

צוות ההו"ל בטוח כי הופעת האלבום תגרום נח"ר לרבי מייסד תקנת לימוד הרמב"ם, ומביע את תקוותו כי נזכה כבר לימי הגאולה החותמים את ספרו של הרמב"ם תיכף ומיד ממש.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.