מנדי ברגר | יום ד' אלול ה׳תשפ״א 12.08.2021

במלאות ה"שלושים": הזמר החב"די שר לזכרו של ה"חוזר"

ערב ה"שלושים" של הגה"ח הרב יואל הכהן כהן ז"ל, שהיה ה"חוזר" של הרבי, הזמר החסידי אהרן פרוכטמן מוציא לאור ביצוע מחודש של ניגון מיוחד מהחביבים על ר' יואל ז"ל, שהיה מנגנם תדיר בהתוועדויותיו עם הבחורים במרכז חב"ד בברוקלין - 770
במלאות ה

ערב ה"שלושים" של הגה"ח הרב יואל הכהן כהן ז"ל, שהיה ה"חוזר" של הרבי, הזמר החסידי אהרן פרוכטמן מוציא לאור ביצוע מחודש של ניגון מיוחד מהחביבים על ר' יואל ז"ל, שהיה מנגנם תדיר בהתוועדויותיו עם הבחורים במרכז חב"ד בברוקלין - 770.
 
"הניגון מוגש לפניכם באותו האופן והקצב המקורי כפי ששמעתיו מנגן בהתוועדויות", אומר אהרן שזכה להיות משומעי לקחו של המשפיע היקר וה"חוזר" של הרבי.

אהרן מוסיף ואומר, "כולם מספרים על הגאונות וכושר ההסברה של הרב, אך לצד זה צריכים לדעת את כח הניגון של ר' יואל, גם מצד הדיוק וגם מצד הרגש הגדול והשתפכות הנפש, וממש הראה דוגמא חיה כיצד מנגנים ניגון חסידי והיה שופע הסברים על הניגונים. עוד דבר שלא כולם יודעים, ר' יואל היה ה"בעל מנגן" שמתחיל את הניגונים בהתוועדויות של הרבי, זאת בנוסף לדמותו הידועה בתור ה"חוזר" הראשי של הרבי".

הניגון במקור הוא של החסיד ר' בערל משה'ס שהיה גאון גדול בתורת הנגלה והנסתר, מחסידי כ"ק האדמו"ר המהר"ש, רבי שמואל זי"ע - הרביעי בחב"ד, מהעיירה קרעמנצ'וג - עיר של חסידים גדולים ובעלי מנגנים בעלי רגש עמוק.

האזינו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.