שניאור דייטש | יום ג' אלול ה׳תשפ״א 11.08.2021

בן-ארי וברוך מרזל הוסרו מפייסבוק: "תומכי טרור"

פייסבוק הסירה לצמיתות את החשבונות של ברוך מרזל וחבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי, בשל תמיכתם בתנועות כך ובמורשת הרב כהנא • פייסבוק: "אנו לא מאפשרים לארגונים ולאנשים שמכריזים על יעד אלים או שעוסקים באלימות להיות נוכחים בפייסבוק"
בן-ארי וברוך מרזל הוסרו מפייסבוק:
בן ארי ומרזל (ארכיון COL)

פייסבוק החליטה היום (רביעי) לחסום לצמיתות את ח”כ לשעבר מיכאל בן-ארי ואת ברוך מרזל מעוצמה יהודית, בשל תמיכתם בתנועת ‘כך’ ובמורשת הרב כהנא.

לפי דיווח באתר ynet, התנועות הוגדרו כארגוני טרור בישראל ובארה”ב ולפיכך מפרות את כללי הקהילה של הרשת החברתית.

מרזל ובן ארי מוגדרים כעת כ”אנשים מסוכנים” ולכן הדפים, הקבוצות והפרופילים שלהם יוסרו מהפלטפורמות של פייסבוק, הכוללות גם את אינסטגרם.

ולא רק זאת: מעתה, עצם הבעת תמיכה או שבח למרזל ובן ארי תחשב על ידי פייסבוק לעילה להסרת התוכן ואף לחסימה.

מחברת פייסבוק נמסר: “במאמץ למנוע ולשבש כל פגיעה ממשית, אנחנו לא מאפשרים לארגונים ולאנשים שמכריזים על יעד אלים או שעוסקים באלימות להיות נוכחים בפייסבוק. בהתאם לכך, הסרנו את ברוך מרזל ומיכאל בן ארי מהפלטפורמות שלנו, בשל התמיכה המתמשכת שלהם ב’כך’/’כהנא חי’ – ארגונים שמוגדרים כארגוני טרור על פי החוק האמריקאי והישראלי”.

ד”ר מיכאל בן ארי הגיב: “פייסבוק במדיניות של תמיכה בטרור, נותן יד חופשית לחיזבאללה, חמאס, עיתון הארץ ומנסור עבאס. ואת הדף שלי מוחקים באמתלות שווא, בעקבות תלונות מתוזמנות של תומכי טרור מהשמאל. מחקו דף של 57 אלף עוקבים, ללא תלונה על פוסט מסויים. לא אמרנו את המילה האחרונה בעניין”.

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "פיסבוק החליטה להסיר לצמיתות את חשבונות הפיסבוק של ד"ר מיכאל בן ארי וברוך מרזל, בטענה שהם 'אנשים מסוכנים'. להבדיל אלף אלפי הבדלות, פייסבוק חלילה לא תסיר את החשבונות של תומכי טרור כמו אחמד, איבתיסם מראענה. אני קורא לפייסבוק: די לסתימת הפיות. יש להחזיר את החשבונות באופן מיידי!"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.