שלמה מן | יום ל' אב ה׳תשפ״א 08.08.2021

ראש עריית גבעתיים הביך את אנשי 'מרצ' שהתלוננו על חב"ד

שאילתה שעלתה בידי מרצ בגבעתיים, וקראה לבדוק את חוקיותו של דוכן התפילין נדחה במועצת העיר. ראש העיר הגיב בפייסבוק וכינה את השאילתה נוראית. הוא הוסיף: "למי ששאל עד היום מדוע, זו הסיבה למה הם באופוזיציה"
ראש עריית גבעתיים הביך את אנשי 'מרצ' שהתלוננו על חב
הפוסטים של ראש העיר ואנשי מרצ

ראש עריית גבעתיים, רן קוניק, ניצב לצד שלוחי הרבי בעירו. פוסט מסית, שנכתב בידי אנשי מפלגת מרצ בעיר, וקרא להסיר דוכן תפילין מאזור הומה אדם בעיר, זכה לתגובה פומבית מצד ראש העיר, שקרא לשאילתא הזו "נוראית".

ביום חמישי האחרון העלו פוסט בפייסבוק, אנשי מרצ בגבעתיים וכתבו: "מרצ גבעתיים חופשי לקחה על עצמה לפעול למען צביונה החילוני של העיר. ביום רביעי הקרוב תעלה חברת מועצת העיר מטעמנו, הרבה החילונית אילה שני, בפני מועצת העיר סדרה של שאלות הנוגעות לחוקיותו של דוכן תנועת חב"ד הניצב ברחבת הקניון".

לפוסט צורף תמונה של דוכן תפילין חב"די ונכתב: "דוכן חב"ד עומד בכניסה לקניות יותר משלוש שנים, ובניגוד גמור לחוקי העזר העירוניים. לא ברור מי נתן לו הרשאה לעמוד כמכשול במרחב הציבורי, לא ברור אם שילמו מפעילי דוכן חב"ד תמורת המקום האסטרטגי, הנותן להם נגישות לכל באי הקניות, כולל תלמידים ובני נוער".

בתגובה, כאמור, כתב ראש העיר: "עדכון למעוניינים: כמובן שהשאילתא הנוראית הזו ירדה מסדר היום ונדחתה בידי מועצת העיר. את הנזק שהיא גרמה למפלגה שלא בכדי (למי ששאל אותי עד היום מדוע...) היא באופוזיציה אצלנו, אפשר לראות בנקל בתגובות הרבות והחד משמעיות שלכם לפוסט. יום נעים לכולנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.