מנחם קרביצקי | יום כ"ח אב ה׳תשפ״א 06.08.2021

הכירו את א.מ.ש אלומיניום

ישנן לא מעט חברות אשר עוסקות באלומיניום אך מעטות מחזיקות בניסיון, בידע וביכולת לבצע עבודות מורכבות באמת. חברת א.מ.ש אלומיניום היא הבחירה החכמה והטובה ביותר לבית ולעסק שלכם.
הכירו את א.מ.ש אלומיניום
צילום:freepik

לחברת א.מ.ש אלומיניום יש ניסיון של למעלה מ-20 שנים בביצוע מגוון של עבודות אלומיניום. היחס האדיב והשירות האישי הוא חלק אינטגרלי מה-DNA של החברה סיבה מרכזית לכך שמרבית הלקוחות חוזרים אליה כשזקוקים לעבודה נוספת. למעשה, הכל מתחיל בשיחת הטלפון הראשונה וממשיך עד שהלקוחות מרוצים מהעבודה.

עוד יתרון ניכר, הוא העובדה שחברה זו לא רק מייצרת את האלומיניום, אלא גם מבצעת את ההתקנה. לא עוד טלפון שבור בין המתקין למייבא או למייצר החלקים. הלקוחות נמצאים בידיים טובות משלב התכנון ועד לתוצאה הסופית אתם .

בכדי שיוכלו לדעת מראש כמה עולה כל עבודה,  יש באתר החברה מחירון מפורט ומבואר. ראוי לציין כי טווח המחירים באתר משתנה לפי סוג העבודה תוך נתינת ייעוץ אישי והסבר מפורט. מחירי החברה נחשבים למשתלמים במיוחד בשוק. 

בעולם של היום אנו אוהבים לדבר במונחים של One Stop Shop. מקום שמאפשר לכם לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת - מבלי לכתת רגליים למגוון ספקים. לכן, בא.מ.ש אלומיניום יימצאו הלקוחות את כל סוגי העבודות. תריסים, הרכבות, חיתוכים של אלומיניום לוויטרינות ועוד.

אצלינו בחברת א.מ.ש אלומיניום מחכים להעניק לכם סל שירותים מקיף בתחום האלומיניום, החלונות והתריסים ולחלוק אתכם מהניסיון, המוניטין והידע אשר נצבר אצלנו במשך שנים רבות. 

מוגש מטעם החברה

בקרו באתר החברה: https://aloni-alum.co.il

או בדף הפייסבוק

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.