שניאור דייטש | יום ל' אב ה׳תשפ״א 08.08.2021

ביבי בירך את זוכת המדליה בשבת, הח"כים החרדים זעמו

הח"כים החרדים תוקפים את יו"ר האופוזיציה נתניהו לאחר שלא המתין עד צאת השבת וברך את הזוכה במדליה בטוקיו • ליצמן: “מצופה ממי שנושא בתואר ממלכתי לכבד את יום השבת” • גפני: “המשחקים האולימפיים הם לא פיקוח נפש" • בנימין ליפקין ב'המבשר': "חרפה" • בליכוד מסבירים: "טעות טכנית"
ביבי בירך את זוכת המדליה בשבת, הח
יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו (צילום: לע"מ)

יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו חילל את השבת, כאשר הצטלם לסרטון בו בירך את לינוי אשרם שזכתה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו.

נפתלי בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג חיכו לצאת השבת ואז התקשרו לברך את הזוכה.

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני תקף את נתניהו: “המשחקים האולימפיים הם לא פיקוח נפש, ראש האופוזיציה הוא תפקיד ממלכתי, ואסור היה להוציא הודעה עם חילול שבת. אני שמח שהנשיא ורה”מ המתינו לצאת השבת, כך היה צריך לנהוג גם מר נתניהו”.

ח"כ יעקב ליצמן גינה גם הוא: “מצערת מאד העובדה שיו״ר האופוזיציה נתניהו לא מצא לנכון להמתין לצאת השבת כדי לברך על ההישג האולימפי בטוקיו, ובחר לחלל שבת בפרהסיה, ללא צורך אמיתי. מצופה ממי שנושא בתואר ממלכתי לכבד את יום השבת, כפי שעשו במקרה זה, הנשיא ורה״מ”.

יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ צייץ: “שמח על הזהב של לינוי, עצוב על חילול השבת, שמח שרה”מ והנשיא המתינו לצאת השבת עם הברכות, עצוב שנתניהו הוציא הודעה בעיצומה של השבת, שמח שיותר ויותר יהודים שומרים שבת, עצוב שיש כאן מי שמנצלים את המדליה לצחוק על השבת ושומריה, שמח שכמו לאורך כל ההיסטוריה השבת ושומריה ינצחו”.

"טעות טכנית"

בעקבות הסערה, 'הליכוד' הגיב: "הליכוד תמיד שמר על כבוד השבת והקפיד שלא לפרסם הודעות לתקשורת במהלך השבת וכך נמשיך לנהוג. הוצאת ההודעה היום כשעה לפני צאת השבת הייתה טעות טכנית שאנו מצרים עליה."

בנימין ליפקין ב"המבשר" מצטרף לגינויים נגד חילול השבת של נתניהו: "התפקרות. נתניהו שיגר הודעה לתקשורת בדברי שבח בלתי חיוניים בעליל, פופוליסטיים וברי חלוף בתגובה לזכייה ישראלית בתחרות בינלאומית מעבר לים. חרפה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.