מנדי ברגר | יום ל' אב ה׳תשפ״א 08.08.2021

לכלל הבחורים: בכפר חב"ד נחתם ישיבת קיץ 'בני הישיבות'

עשרות בחורים נהנו וחוו שבוע וחצי גדושים ומלאים - שיעורים, התוועדויות, ארוחות מושקעות, טיולים וגם נפש בריאה בגוף בריא בקמפוס המרווח של ישיבת ׳אוהלי תמימים׳
לכלל הבחורים: בכפר חב

כבר כמה שנים שמתקיימת ישיבת קיץ ׳בני הישיבות׳ בכפר חב״ד - ישיבת קיץ המיועדת לכלל בחורי הישיבות ומכל הסוגים - חסידים וליטאים זה לצד זה. 

בישיבת הקיץ כולם יחד יושבים ולומדים, מתוועדים וחיים חסידות ואהבת ישראל, עם מיטב המשפיעים והרבנים שמגיעים להתוועד ולמסור שיעורים בכלל ענייני תורה ומצוות, לצד חידונים נושאי ספרים, פאנל שאלות ועוד.

המנהל הראשי - הרב משה בלומבערגער עובד לילות כימים בכדי שהתמימים יקבלו את הגשמיות והרוחניות על הצד הכי טוב שיש: שיעורים, התוועדויות, ארוחות מושקעות, טיולים וגם נפש בריאה בגוף בריא בקמפוס המרווח של ישיבת ׳אוהלי תמימים׳.

עשרות הבחורים נהנו וחוו שבוע וחצי גדושים ומלאים שיתנו להם כח לכל השנה. סדר יום מסודר עם תוכנית גדולה ומעניינת, צוות שלם של רבנים שעמלו שהכל יהיה כמו שצריך בגשמיות וברוחניות.

״היה כל כך קשה להיפרד ולסיים את הישיבת קיץ הזאת״, אמר אחד הבחורים והוסיף כי ״נקשרנו כולם כאילו אנחנו מכירים כבר חודשים. האווירה כל כך טובה ומיוחדת וכולם החליפו מספרי טלפונים והבטיחו האחד לשני שישמרו על קשר״. 

צפו בגלריית ענק

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.