יום כ"ט אב ה׳תשפ״א 07.08.2021

יעדער איד מול אלע אידן: הימים האחרונים בקעמפ בכפר חב"ד

סיקור ותיעוד ענק מהימים האחרונים בקעמפ גן ישראל בכפר חב"ד. ימי מלחמת ההתקשרות, פארק המים, הטיול הגדול, החידון, הסיירת המצטיינת ההגרלות, ורגעי הפרידה שלא ישכחו
יעדער איד מול אלע אידן: הימים האחרונים בקעמפ בכפר חב
תמונות: באדיבות המצלם

השבוע נפתח במלחמת התקשרות עוצמתית בה נחלק הקעמפ במשך יומיים לשתי פלוגות - יעדער איד ואלע אידן - (כל יהודי וכל היהודים - איכות וכמות) במהלכה למדו החיילים שורות של תניא בעל פה, התפללו בחיות ולמדו היטב את חומר הנושא הנלמד של כל פלוגה.

ביום השני למלחמה לאחר ההצגות של הפלוגות הממחישות את הנושאים עליהם נלחמים, טקס כניסת הקצינים המרשים ונאומי קציני הפלוגות, נסעו כל החיילים לפארק המים 'שפיים' ונהנו מיום חוויתי ומהנה שבו (כמובן בקפיצה למים) הוכרז שם הפלוגה המנצחת - יעדער איד. יש לציין שהקרב היה צמוד.

היום השלישי נפתח כמובן במסדר ותפילת שחרית בחיות, ולאחר מכן יצאו החיילים לפעילות מיוחדת של המרכזים 'ס'זאל האבן א פנים', בה הסתובבו החיילים ברחבי הכפר וביצעו משימות מיוחדות אשר הראו לתושבי הכפר איך נראים חיילים בקעמפ גן ישראל כפר חב"ד. בהגיעם לשטח הקעמפ התיישבו החיילים להתוועד יחד עם המפקדים בארוחת ערב 'על האש' טעימה.

ביום רביעי הגיעו החיילים מוקדם לשטח הקעמפ, ולאחר תפילת שחרית יצאו באוטובוסים לאיזור הצפון לטיול הגדול. הטיול נפתח בנהר הירדן בחתירה בסירות קאייקים שנמשך כשעתיים. לאחר מכן יצאו החיילים לעבר עיה"ק טבריה ונהנו משייט חוויתי בכנרת על ספינת הלידו בה אכלו החיילים ארוחת צהריים ייחודית, ובסיומה התיישבו החיילים יחד עם המפקדים ואנשי הצוות לסדר ניגונים עוצמתי בלב ים, ושרו יחדיו את שירי הקעמפ. לאחר נסיעה ארוכה הגיעו החיילים בחזרה אל שטח הקעמפ לתפילת מעריב ומסדר. משם הלכו לבתים, א גוטע נאכט גן ישראל.

ביום חמישי לאחר המסדר, התפילה וארוחת הבוקר, התקיים בשטח הקעמפ 'קולולם' מיוחד יחד עם הזמר החסידי שמחה פרידמן והבעל מנגן יוסף חיים, בו הוקלטו החיילים ואנשי הצוות כשהם שרים יחד את המנון הקעמפ 'קער א וועלט היינט', התוצאות המרשימות בדרך..

אחר כך התיישבו החיילים יחד בזאל 770 לחידון מאתגר על חוברת הלימודים וגילו בקיאות מרשימה בנושאים שנלמדו יום יום בימי הקעמפ.

בסיום, יצאו החיילים ליום ספורט בכיכוב המרכזים, וביצעו פעולות משעשעות בסימן 'נפש בריאה בגוף בריא'.

בסוף היום, החיילים צחקו ונהנו מהתוכנית הקעמפיסטית המסורתית 'משפט צוות'.

'זמן של פרידה' - ביום האחרון נערך באנקעט סיום מושקע בו נפרדו החיילים מהמפקדים ומאנשי הצוות (חסידים אינם נפרדים!) ובסיומו הוכרזה הסיירת המצטיינת של הקעמפ. בנוסף נחתם מבצע הלימודים המושקע שערכו קציני הלימודים, הוענקו תעודות לחיילים שהצטיינו במבצע ונערכה הגרלה על דולר של הרבי(!) בו זכה החייל מרדכי סגל שי', ועל עוד פרסים יקרי ערך.

לאחר מכן נעמדו יחד כתף אל כתף כל חיילי ואנשי צוות גן ישראל כפר חב"ד ברחבת הקעמפ, ושרו בהתרגשות את המנון הסיום של הקעמפ עד בוא ההורים.

גוד ביי גן ישראל תשפ"א.

צפו בתיעוד.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
מהמם!!
ל' אב ה׳תשפ״א
מדהים ומושקע!!
תודה ענקית לכל הצוות,
השקעתכם ניכרת!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.