צבי סופר | יום כ"ח אב ה׳תשפ״א 06.08.2021

קעמפ חסידי תוסס: 'גן ישראל - צבא הגאולה' מגדל העמק מסכם

יתגלה מלכא משיחא בארעא דגליל: סיכום קעמפ 'גן ישראל - צבא הגאולה' מגדל העמק • שבועיים וחצי עמוסים בתוכן והנאה צרופה עברו על ילדי מגדל העמק והסביבה בקעמפ 'גן ישראל - צבא הגאולה' וכללו טיולים, תפילות, הצגות ופעילויות מרתקות, שימשיכו ללוות את החיילים לאורך כל השנה • כתבת סיכום ותמונות נבחרות מתוך מחנה הקיץ 
קעמפ חסידי תוסס: 'גן ישראל - צבא הגאולה' מגדל העמק מסכם
צילומים: התמימים עוז שטוייר ויוסי חריר

מיומנו של מפקד בקעמפ

פחות משבוע לאחר סיום הקעמפ והשפעתו הנרחבת של קעמפ 'גן ישראל - צבא הגאולה' מגדל העמק, שתחת מוסדות חב"ד בעיר, בראשות שליח הרבי לארה"ק וראש ישיבת תומכי תמימים במגדל העמק הרב יצחק גולדברג והמרא דאתרא חבר בי"ד רבני חב"ד בארה"ק, שליח הרבי הרב ישראל יוסף הכהן הענדל ובהדרכת והכוונת המשפיע הרב דב מנחם דברוסקין נראית במוחש בחיילי הדיי-קעמפ, ילדי העיר וערי הצפון אשר מפיצים את אור הגאולה בעיר ובסביבה כולה.

קעמפ 'צבא הגאולה' מתייחד משאר הקעמפים ברחבי אה"ק במחירו הזול - על אף הסטנדרט הגבוה, והאיכות הגבוהה של הקעמפ, גם ביחס לשאר הקעמפים בארה"ק, - בזמן הנרחב המתפרש על שבועיים וחצי, בצוות המיוחד שנבחר בקפידה מישיבת תומכי תמימים מגדל העמק, המתכונן שבועות רבים לפני תחילת הקעמפ כדי להפיק את מירב ההשקעה במימד הגשמי והרוחני של הקעמפ, אלו הם רק חלק מהסיבות המביאים את החיילים מכיתות א' עד ו' בתלמוד תורה חב"ד בעיר, ושאר בני גילם מערי הצפון - על אף שלא מתגוררים במגדל העמק, חלקם אף לא לומדים במוסדות חב"ד, לבוא ולהשתתף בקעמפ זה. ואכן, התוצאות נראים במוחש.

יוצאים למלחמה! הנאה גשמית ורוחנית

כמאה וחמישים חיילים התאספו בימים שלאחר תשעה באב, עת נפתח הקעמפ והכירו את המפקדים המסורים, את תוכנית הלימודים המיוחדת שכללה חוברת הלימודים מושקעת שליוותה אותם במשך כל ימי הקעמפ בנושא הלכות בית המקדש, ההכנה והצפיה לגאולה האמיתית והשלימה, פנקס חייל מיוחד שליווה כל חייל משך כל ימי הקעמפ, גם בבית, וחוברת שינון פרקי תניא בע"פ ייחודית המלווה בתכנית נושאת פרסים ודרגות, ואת ההמנון המיוחד שהולחן לקראת הקעמפ ע"י הצוות המסור.

בימים הבאים השתתפו החיילים בתוכניות מגוונות וחוויתיות, מידי יום, שאתגרו את החיילים ונתנו להם כח לשנת הלימודים הבאה, בחיילים נצרבה חוויה והנאה עמוקה שלא תישכח.

החיילים השתתפו בטיולים מגוונים ומהנים המתאימים לכל שלבי גיל, ביניהם, בפארק המים שפיים, בגן החיות - גן האם בחיפה, ב'פארק הדייג - מעיין צבי' פארק חוויות ואקסטרים, ועוד אטרקציות רבות ומגוונות, ובודאי ששאבו על ידם כח וחיות חסידית לכל השנה כולה.

מלחמת ההתקשרות

בשבוע השני נפתחה מלחמת התקשרות סוערת, לאחר מתיחה מיוחדת שלע"ע התגלה חיובי לקורונה בקעמפ, ומחנה הקיץ החסידי הכה מהנה נסגר... החיילים נלחצו והופתעו לגלות שזה רק פתיחה למלחמה סוערת במיוחד!

הקעמפ התחלק לשני פלוגות, פלוגת 'לקשר' שעניינה הפעולה עם האנשים מבחוץ וקישורם אל הרבי ופלוגת 'להתקשר' שביטאה את העבודה העצמית קודם העבודה עם הזולת. שני הקבוצות הגיעו מוכנים עם המנונים מיוחדים שביטאו את המסר שלהם.

המלחמה התחילה בכניסת קצינים דרמטית, ובמשך יומיים שלמים לחמו החיילים ללא הרף ושננו משניות ותניא בע"פ, התפללו ברצינות מתוך הסידור וצברו עוד ועוד נקודות.

לקראת סוף היום השני, לאחר הצגות מושקעות של שני הפלוגות, במסדר מיוחד הוכרזה על ידי חבר השופטים המיוחד בראשות הגנרל והמרכזים, את הפלוגה המנצחת - פלוגת 'לקשר'!  המסר של שני הפלוגות נקלט והמשיך להדהד אצל החיילים.

נמשיך להתעקש! גם בבית כל השנה!

בימים הבאים נהנו החיילים מפעילויות מרתקות וטיולים מהנים, תוך שמירת הכללים ושמירה מקסימלית על בריאות הצוות והחיילים.

ביום האחרון לאחר הצגת הצוות המיוחדת, על סיפורו של ניגון 'כלות-הנפש', בשילוב דרמה וצחוק, עבר והווה, באנקעט סיום מושקע ומרומם, התקשו החיילים לעזוב את שטח הקעמפ, אך כשהפנימו עד כמה המלחמה נמצאת בקו הגמר, והם החיל שבכוחו להכריע, פנו החיילים מלאי עוז ומרץ לביתם להמשיך את אור הקעמפ אל הבית ואל החוץ במשך כל השנה כולה.

להתקשר ולקשר, לא להפסיק לרגע להילחם, לכבוש את העולם, להכריע את הכף, לנצח את המלחמה אחת ולתמיד, ולהביא להתגלות הרבי וביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה.

 כי חיילים אנו, בצבא - צבא שיכריע את העולם לגאולה.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
איזו מהפכה!
כ"ח אב ה׳תשפ״א
אני זוכר את ימיי בישיבה במגדל העמק.. לראות את המהפכה שארעה שם בכל מוסדות חב"ד בעיר, לא יאומן! כל הכבוד!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.