שלמה מן | יום כ"ז אב ה׳תשפ״א 05.08.2021

מלגות כספיות לתמימים בישיבות קטנות שלמדו פרקי תניא בע"פ

במסגרת המבצע שיננו במשך השנה מאות תלמידים מהישיבות קטנות פרקים באגרת התשובה, כאשר חלקם הגדול אף סיים את כל אגרת התשובה. התלמידים מלגות כספיות עבור כרטיס נסיעה לחצרות קודשנו, וקניית ספרי קודש
מלגות כספיות לתמימים בישיבות קטנות שלמדו פרקי תניא בע
תמונות: באדיבות המצלם

עם סיום מבצע לימוד ושינון תניא בע"פ בישיבות ותלמודי תורה חב"ד בארה"ק, קיבלו מאות תלמידים מלגות כספיות עבור כרטיס נסיעה לחצרות קודשנו, וקניית ספרי קודש.

המבצע התקיים ע"י קרן "עזרת מנחם" בראשות הרב יעקב עמאר, ובנו, הרב מנחם מענדל עמאר, לע"נ הרה"ח דוד שמעון חדד בן הרב ברכיה ע"ה.

במסגרת המבצע שיננו במשך השנה מאות תלמידים מהישיבות קטנות פרקים באגרת התשובה, כאשר חלקם הגדול אף סיים את כל אגרת התשובה.

עם סיום שנת הלימודים קיבלו התלמידים מלגות כספיות עבור נסיעה לחצרות קודשנו.

בין הישיבות שהשתתפו במבצע בלטו, ישיבה קטנה תות"ל לוד, ישיבה קטנה תות"ל קריית גת, ישיבה קטנה תות"ל נחלת הר חב"ד, ישיבה קטנה תות"ל באר שבע, ישיבה קטנה תות"ל בני ברק, וישיבה קטנה אהל מנחם מענדל צפת.

אחד המשפיעים סיפר כי המבצע הביא התלהבות רבה בקרב התמימים, ותלמידים רבים ניצלו את ההפסקות וזמנם הפנוי על מנת ללמוד ולשנן תניא בע"פ.

גם בקרב תלמידי כיתות ח' בת"ת חב"ד בארה"ק המבצע גרם להתלהבות רבה, כאשר מאות תלמידי כיתות ח' שיננו את פרק מ"א בתניא בע"פ, וקיבלו על כך מלגות כספיות לקניית ספרי קודש.

בחיידר אהלי מנחם – כפר חב"ד שיננו כמאה חמישים תלמידים את כל י"ב הפרקים הראשונים בליקוטי אמרים, ובטקס שנערך בסוף שנת הלימודים, קיבלו התלמידים מלגות מיוחדות על כך.

מייסד המבצע, הרב מנחם מענדל עמאר, לא הסתיר את התלהבותו מהמבצע, ובעצמו הסתובב בין הישיבות ות"ת על מנת לבחון את התמימים, ולדבר בפניהם על מעלת לימוד ושינון תניא בע"פ.

בקרב הנהלת המבצע מרוצים מאד מן התוצאות ומתפללים שלימוד ושינון אותיות התניא בע"פ יגרום נחת רוח לאבינו רוענו כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, ושעי"ז נזכה לגאולה האמיתית והשלימה, ולקיום היעוד "ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ" במהרה בימינו ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.