מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשפ״א 04.08.2021

גנב מבחור חב"די קופת צדקה, וחבט בו בגיטרה; מעצרו הוארך

מעצרו של החשוד בתקיפת בחור חסיד חב"ד, שאייש אתמול דוכן תפילין בירושלים, הוארך היום בבית המשפט. החשוד חבט בבחור בגיטרה לאחר שנטל ממנו את קופת הצדקה. הוא הודה בגניבה אך הכחיש את התקיפה
גנב מבחור חב
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לנאמר בכתבה

בחור חסיד חב"ד, שאייש דוכן תפילין אתמול (שלישי) בירושלים, הותקף בידי עובר אורח שגנב ממנו את קופת הצדקה וחבט בו בגיטרה. כך חושף העיתונאי חיים גולדברג באתר 'כיכר השבת'. שוטרי יס"מ, שהבחינו בתקיפה, עצרו את התוקף. היום בית המשפט האריך את מעצרו.

ברשותו של החשוד נמצא ארנק ובו רישיון נהיגה של אישה זרה. בחקירתו הודה החשוד כי ניסה לגנוב את קופת הצדקה מהבחור, וטען כי הוא עני, ולכן מגיע לו מהכסף המיועד לעניים.

כשנשאל על רישיון הנהיגה שנמצא ברשותו, השיב כי קיבל את הרישיון מאדם אחר שביקש ממנו למצוא את האישה המקורית ולעשות "השבת אבידה". החשוד הכחיש כי תקף את הבחור בעת שניסה לגנוב ממנו את הקופה.

עורכת דינו של החשוד טענה בבית המשפט כי כל האירוע התרחש אחרת לגמרי. לטענתה החשוד התווכח עם הבחור, שעמד בדוכן תפילין, ולאחר שנטל את קופת הצדקה הבחור החל לרדוף אחריו. כדי להדוף את הבחור ממנו הרים החשוד את הגיטרה. כך לדבריה שאין להאשים את החשוד בתקיפה אלא בגניבה בלבד.

"אני סבורה שבוודאי אחת הפעולות הראשוניות היא לצפות במצלמות אבטחה שהשוק מרושת בהן ואפשר יהיה לראות מי רודף אחרי מי ומי תוקף, אם הייתה שם תקיפה", אמרה. "לגבי אחזקת רכוש חשוד כגנוב, כמי שגר ברחוב במשך חודשיים מן הסתם הוא אוסף לעצמו מציאות כאלה או אחרות".

כאמור לבסוף בית משפט האריך את מעצרו בחמישה ימים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.