| יום כ"ו אב ה׳תשפ״א 04.08.2021

עד מתי ??!! מחזירים אהבה למוטי חסין ע"ה

הרב מרדכי (מוטי) חסין (39) ע"ה או כפי שכינו אותו חבריו - מוטי חסיד,  נולד למשפחה מסורתית בעכו. ערב אחד, בהיותו בחור, נכנס לבית חב"ד. הוא הוקסם מדרכה של החסידות ואימץ אותה לליבו. מוטי המשיך במסלול כמו בחור חב"די לכל דבר. למד בישיבות חב"ד והתמסר בכל כוחו להוראות הרבי בחיות ובשמחה.
עד מתי ??!! מחזירים אהבה למוטי חסין ע

לימים, נשא את טובה שתחי' למשפחת בן ארויה ולאחר מס' שנים בקהילת חב"ד בחיפה, קבעו את מושבם ועבודתם בבאר שבע. מוטי נכנס מיד ללב כולם. בגישה אופטימית ורגישה, תמיד חייך , עודד והקרין אור מיוחד לסובבים אותו. 

הוא לא ויתר על לימוד תורה בכל ערב, גם כשהיה חוזר עייף מעבודתו וחינוך ילדיו היה חשוב לו עד מאוד.  בכל הזדמנות פעל, התחנן וביקש מעצמו ומחבריו בקהילה שנזכור מה מטרתינו בעולם - "להביא לימות המשיח" ! 

לפני כשבועיים, מעט לאחר שחזר לעבודתו כהנדסאי (ממנה הוצא לחל"ת עקב הקורונה), הוא נדבק שם בנגיף ובתוך שבוע כואב של תפילות, תהילים ודמעות, מצבו התדרדר והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. 

מוטי היה אבא אוהב ובעל מסור והותיר אחריו את אשתו וחמשת ילדיו, המומים וכואבים. לא מעכלים. רק לפני מספר חודשים, חגג את ברית המילה לבנו הקטן ובניו - מענדי בן ה-7 ושניאור בן ה-6 אומרים קדיש על אבא..

מוטי בוודאי פועל למעלה והופך עולמות כדי להביא את משיח בפועל ממש, ואנחנו? אנחנו לא נשאר אדישים, נחזיר לו באהבת ישראל עד מיצוי הנפש. נדאג לאלמנה וליתומים הרכים וננסה להקל מעליהם ולו במעט, את הכאב העצום.  חבריו ומכריו של מוטי התגייסו לסייע למשפחה בגופם, בנפשם ובממונם. זה הזמן שלך להצטרף ולדאוג לילדים שהוא כל כך אהב!

ומובטחים אנו: "אם אתה משמח את שלי- אני משמח את שלך" (רשי דברים טז, יא)

>>תרמו כעת- לחצו כאן

ושנזכה בקרוב ל"הקיצו ורננו שוכני עפר והוא בתוכם" תיכף ומיד ממש.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.